۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
 اعمال محدودیت‌ رفت و آمد در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی خبر داد:

اعمال محدودیت‌ رفت و آمد در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان غربی

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی از اعمال محدودیت‌های رفت و آمد در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری صبح یکشنبه در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا که در محل استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، با اشاره به اعمال محدودیت های بیشتر در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان گفت: بر روی کنترل ورودی های شهرهای سردشت، بوکان و شاهین دژ تاکید ویژه ای وجود دارد که در این راستا گوش به فرمان دانشگاه علوم پزشکی برای هرگونه موارد ضروری در اعمال محدودیت ها هستیم.

وی با اشاره به وجود جانبازان شیمیایی در شهرستان سردشت گفت: در این شهرستان ۴۰۰ جانباز شیمیایی زندگی می کنند که علاوه بر توزیع اقلامی بهداشتی و ضدعفونی کننده برای این عزیزان، محدودیت های ویژه تردد نیز در شهرستان سردشت اعمال می شود.

شهریاری با تاکید بر ضرورت توجه به اخطارهای وزارت بهدات و درمان گفت: از مردم خواهش می کنیم تا از تردد های غیرضروری خودداری نموده و از منازلشان خارج نشوند. 

استاندار آذربایجان غربی همچنین بر روی پیگیری اخبار از طریق مراجع رسمی تاکید کرد و گفت: اخیرا شایعاتی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین، نانوایی ها و سوپرمارکت ها شنیده می شود که این نوع اخبار را تکذیب می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در آماده باش کامل باشند، گفت: هیچ مدیری حق ندارد به مرخصی برود و کسانی هم که از قبل مرخصی گرفته اند، لغو می شود.

شهریاری اولویت استفاده از تولیدات اقلام بهداشتی را در خود استان دانست و گفت: با توجه به اینکه برخی استان های کشور با کمبود شدید دستکش و اقلام ضدعفونی کننده مواجه هستند و وزارت بهداشت از بخشی از تولید استان برای آنها استفاده می برد، لذا مقرر شد تا نیاز مردم استان تامین نشده به سایر نقاط ارسال محصول نداشته باشیم.

کد خبر: ۹٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha