۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
۵۵۰ میلیارد ریال برای فاضلاب مناطق محروم اردبیل اختصاص می‌یابد
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

۵۵۰ میلیارد ریال برای فاضلاب مناطق محروم اردبیل اختصاص می‌یابد

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه فاضلاب اردبیل تزریق خواهد شد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اخذ اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریالی برای فاضلاب مناطق محروم اردبیل مازاد بر بودجه اظهار داشت: برای بررسی مسائل و مشکلات و چالش‌های آب و فاضلاب شهرها و روستاهای استان، دستورات مناسبی اخذ شده است.

وی افزود: برای فاضلاب شهر اردبیل به ویژه محلات محروم و کم برخوردار شهر، مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار علاوه بر سهم مذکور در ردیف مربوطه بودجه اخذ شده و از بودجه در اختیار نمایندگان نیز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه فاضلاب اردبیل اختصاص یافته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در مجموع مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه فاضلاب اردبیل تزریق خواهد شد و برای پروژه فاضلاب شهرهای نیر و نمین علاوه بر رقم جدول بودجه امسال، مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز اخذ شد.

بدری با بیان اینکه برای روستاهای خیارک(اردبیل) و کرده‌ده (سرعین) مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اخذ شده است اظهار کرد: اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی آب شرب روستایی توسط بانک صادرات نیز در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه در راستای توسعه برنامه‌های فقرزدایی در استان اردبیل بتوانیم مشکلات موجود را در اسرع وقت برطرف کرده و به اهداف خود برای ارائه خدمات مطلوب به هم‌استانی‌ها جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۹۵٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha