۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
اصلاح سیستمی در حوزه واردات نهاده‌های دامی ضرورت دارد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

اصلاح سیستمی در حوزه واردات نهاده‌های دامی ضرورت دارد

آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در حال حاضر اصلاحات سیستمی در زمینه واردات کالا از جمله نهاده‌های دامی که با چالش‌های مختلفی روبه رو است ضرورت دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۳۱ خردادماه) کمیسیون با حضور معاونین و مسئولین وزارت اطلاعات، گفت: در جلسه با معاونین وزارت اطلاعات مباحثی در زمینه امنیت غذایی، چالش‌های تهدید کننده، راهبردهای کلان برای حل مشکلات بر سر راه امنیت غذایی و اولویت‌های اصلی در تقویت امنیت غذایی مطرح شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی در جلسه مذکور نظرات خود را در حوزه ساماندهی منابع آبی به منظور تامین امنیت غذایی در بلند مدت را مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت، مکانیزاسیون و اهمیت نظارت‌ها از جمله مباحث مهم مطرح شده توسط اعضای کمیسیون کشاورزی در نشست امروز بود، گفت: نظارت اصلی‌ترین پاشنه آشیل امنیت غذایی است که باید در حوزه‌های مختلف دقیق تر شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: چابک سازی سیستم‌ها و اصلاح سیستمی کشور در حوزه امنیت غذایی اصلی ترین پیشنهادات مطرح شده در جلسه بود، در حال حاضر اصلاحات سیستمی در زمینه واردات کالا از جمله نهاده‌های دامی که با چالش‌های مختلفی روبه رو است ضرورت دارد.

کد خبر: ۹۴٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha