۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
آغاز ارزیابی عملکرد سال ۹۸ دستگاه های اجرایی پایتخت
معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد:

آغاز ارزیابی عملکرد سال ۹۸ دستگاه های اجرایی پایتخت

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از آغاز ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی استان تهران خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی شیرین گفت: ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه های اجرایی که با هدف اجرای آیین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری است پس از ابلاغ بخشنامه از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور با هدف سنجش موفقیت دستگاه ها در تحقق اهداف و وظایف تخصصی دستگاه و همچنین تکالیف تعیین شده در برنامه جامع اصلاح نظام اداری آغاز می شود.

وی افزود: ارزیابی عملکرد واحدهای استانی بر اساس زمان بندی اعلامی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی صورت می پذیرد. دستگاه های استانی در مرحله اول اطلاعات عملکردی شاخص های عمومی و اختصاصی خود را در سامانه جامع مدیریت عملکرد ستاد دستگاه های ثبت و پس از بررسی و تائید اولیه ستاد دستگاه، اطلاعات توسط سازمان اداری و استخدامی کشور به سامانه نظام مدیریت عملکرد سازمان مدیریت استان ها منتقل می شود.

شیرین گفت: این معاونت با همکاری کارشناسان زیرمجموعه، مستندات عملکردی را در دو بعد عمومی و اختصاصی بررسی و نتایج را نهایی می نمایند. همچنین نتایج نهایی، در شورای راهبری توسط مدیریت استان مطرح و از برگزیده ها در مراسم جشنواره شهید رجایی استان که هر سال در هفته دولت برگزار می شود تقدیر بعمل می آید

کد خبر: ۹٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha