۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
۱۷۵۰ واحد عرضه مواد خام دامی در زنجان فعالیت می‌کنند/ نظارت ویژه نوروز توسط دامپزشکی
مدیرکل دامپزشکی زنجان:

۱۷۵۰ واحد عرضه مواد خام دامی در زنجان فعالیت می‌کنند/ نظارت ویژه نوروز توسط دامپزشکی

زنجان - مدیرکل دامپزشکی زنجان از فعالیت یک هزار و ۷۵۰ واحد تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های مواد خام دامی در استان خبر داد و گفت: دامپزشکی استان نظارت لازم از فعالیت این واحدها را برعهده دارد.

محمد باقر حاج کاظمی در گفتگو با خبرنگار بازار از فعالیت یک هزار و ۷۵۰ واحد تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های مواد خام دامی در زنجان خبر داد و گفت: دامپزشکی نظارت لازم از فعالیت این واحدها را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در استان برخی از صاحبان مراکز عرضه گوشت مرغ، اقدام به قطعه بندی و بسته بندی در مغازه می‌کنند که این اقدام غیر مجاز و تخلف بهداشتی است، اظهار کرد: قطعه بندی گوشت مرغ بدون نظارت دامپزشکی و بدون شناسنامه است.

مدیرکل دامپزشکی زنجان، به اجرای طرح تشدید نظارت ویژه نوروز با هدف ارتقای کیفیت و ایمنی مواد خام دامی، جلوگیری از عرضه این مواد به صورت غیر بهداشتی در استان اشاره کرد و گفت: نظارت بر عرضه مواد دامی  از امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

حاج کاظمی ابراز کرد: ۱۶ اکیپ ثابت و سیار نظارت لازم برعرضه مواددامی در استان را بر عهده دارد و این تیم‌ها متشکل از دامپزشک و کاردان دامپزشک است و نظارت اکیپ‌ها از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب خواهد بود.

وی افزود: مصرف کنندگان مواد خام دامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کشتار غیرمجاز، عرضه این مواد به صورت تاریخ گذشته و غیربهداشتی، مورد را جهت بررسی با سامانه ‭‭‭۱۵۱۲‬‬‬ تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۹٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha