۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
پیش بینی اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای توسعه مشاغل روستایی در استان همدان
معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همدان خبر داد:

پیش بینی اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای توسعه مشاغل روستایی در استان همدان

همدان- چهاردولی، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همدان گفت: اعتبار پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۰ در بخش مشاغل خرد روستایی برابر ۵۰ میلیارد تومان و برای توانمندسازی بنگاه ها ۴۰۰ میلیارد تومان است.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار در تشریح گزارش عملکرد بنیاد برکت در حوزه مشاغل خرد روستایی در سطح استان همدان عنوان کرد: سال ۹۸ در شهرستان اسدآباد تعداد ۲۰ روستای هدف شناسایی شد که در این راستا به ۱۷۰ نفر تسهیلاتی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ و سال جاری این میزان در شهرستان اسدآباد افزایش یافت، اضافه کرد: پارسال تعداد ۳۲ روستا به عنوان روستای هدف شناسایی و به ۵۵۰ نفر تسهیلات پرداخت شد که میزان این پرداختی ها نیز برابر ۲۲۰ میلیارد ریال بود.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان همدان ادامه داد: در سال جاری نیز تعداد روستاهای هدف ۱۴ روستا و تعداد مشاغل هدف ۵۰۰ مورد است که برای این منظور نیز اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

چهاردولی با بیان اینکه در شهرستان نهاوند نیز  سال گذشته ۱۸ روستا به عنوان روستای هدف در این زمینه در نظر گرفته شد، اظهار کرد: در این زمینه به ۱۹۰ نفر تسهیلات پرداخت شد که میزان آن نیز برابر ۷۰ میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز تعداد ۱۴ روستا در این شهرستان به عنوان روستای هدف مدنظر است که با اعتباری بالغ بر ۱۹۰میلیاردریال، تعداد ۴۸۰ شغل ایجاد خواهد شد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان همدان در ادامه صحبت های خود به وضعیت ورود بنیاد برکت در حوزه مشاغل خرد روستایی در  دیگر شهرستان های استان پرداخت و گفت: در سال جاری، تعداد ۷ روستای هدف در شهرستان ملایر به منظور اجرای این طرح شناسایی و در نظر گرفته شده که با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان، تعداد مشاغل ایجاد شده در این شهرستان به ۱۸۰ مورد می رسد.

چهاردولی در زمینه مشاغل ایجاد شده در شهرستان تویسرکان نیز از ایجاد تعداد ۱۸۰ شغل هدف سخن گفت و افزود: در این شهرستان نیز در سال جاری، هفت روستای هدف و اعتباری بالغ بر  ۷۰ میلیاردریال در نظر گرفته شده است.

وی در این خصوص، به تاثیر اجرای این طرح ها در روستاها و اشتغال زایی آن ها اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از شهرستان های همدان که در این طرح، مورد توجه بوده کبودرآهنگ است به نوعی که برای سال جاری هفت روستای هدف در این شهرستان مدنظر قرار گرفته و با اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی برای این شهرستان ایجاد تعداد ۱۸۰ شغل هدف مدنظر است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان همدان عنوان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۰ در بخش مشاغل خرد روستایی برابر ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و برای توانمندسازی بنگاه ها ۴۰۰  میلیارد تومان است.

کد خبر: ۹۴٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha