۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
 انتخابات ریاست جمهوری مُهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی بود
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن

انتخابات ریاست جمهوری مُهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی بود

روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با ارسال پیامی حضور حماسی و شورانگیز ملت سربلند ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مُهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی دشمنان این مرز و بوم دانست.

به گزارش خبرگزاری بازار، حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با اشاره به اینکه حضور حماسی و شورانگیز ملت سربلند ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یوم‌ا... دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم زد گفت: بار دیگر مردم شریف و همیشه در صحنه، عزم و اراده خود را در پاسداری از میراث پربرکت امام راحل عظیم‌الشان(ره) و امانت گرانبهای شهدای انقلاب اسلامی به ‏نمایش گذاشتند و دیگر بار ثابت کردند که در پاسداشت نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند. بی‌تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدت های ملت تاریخ ساز ما افزود و مهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم و انقلاب بود.

وی افزود: این حماسه شکوهمند را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‏ ا... العظمی امام خامنه ‏ای(مدظله العالی)، ملت آگاه و بصیر ایران و به حضرتعالی از صمیم قلب تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد منّان، دوام توفیقات جنابعالی را در ظلّ توجهات خاصه حضرت بقیه ا... الاعظم(عجّ) در مسئولیت قوه مجریه در شرایط حساس و خطیر کشور عزیز ایران در تحقق اهداف و آرمان‏های بلند انقلاب اسلامی و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم، مسئلت دارم.

کد خبر: ۹۴٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha