۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
پیشرفت فیزیکی ۵۴۰ واحد اقدام ملی مسکن اردبیل به ۶۵ درصد رسید
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

پیشرفت فیزیکی ۵۴۰ واحد اقدام ملی مسکن اردبیل به ۶۵ درصد رسید

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی ۵۴۰ واحد اقدام ملی مسکن اردبیل به ۶۵ درصد رسیده است.

محبوب حیدری در حاشیه بازدید از واحدهای اقدام ملی مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ۵۴۰ واحد اقدام ملی مسکن اردبیل به ۶۵ درصد رسیده است اظهار داشت: این پروژه‌ها در مرحله اتمام اسکلت، سقف، دیوار چینی و اجرای نازک کاری است.

وی با اشاره به این که ۷۰ پروژه واحد کارگران نیز در اولویت اجرایی قرار دارد، بیان کرد: بیش از ۷ هزار مترمربع زیربنای این پروژه در نظر گرفته شده و درصدد هستیم با تسریع عملیات اجرایی و رعایت مسائل فنی و کیفی پروژه‌های مذکور را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۱۱۰ واحد اندیشه نیز ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۱۰ واحد دیگر در شهرک اندیشه با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و ۱۵۰ واحد نیز در داروپخش با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی در حال فعالیت است.

حیدری تصریح کرد: هم‌اکنون نیز با ثبت‌نام جدید از این طرح برای ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان واقعی در ۶ شهر اردبیل زمین رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و به همین منظور تسهیلات ویژه‌ای برای احداث واحدهای مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت کامل پیمانکاران و نیز نظارت و بازرسی‌های کامل این پروژه در اسرع وقت به اتمام برسد و به تمامی اهداف خود در راستای ارائه سرپناه به خانواده‌های واجد دست یابیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

کد خبر: ۹۴٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha