۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
۸۵۳ دستگاه کنتور فهام در زنجان نصب شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۸۵۳ دستگاه کنتور فهام در زنجان نصب شد

زنجان-علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه طرح فهام توسط شرکت توزیع برق استان با برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود، گفت: از آغاز سال جاری تاکنون ۸۵۳ دستگاه کنتور فهام در استان نصب شده است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طرح فهام توسط شرکت توزیع برق استان با برنامه ریزی لازم انجام می‌شود، گفت: از آغاز سال تاکنون ۸۵۳ دستگاه کنتور فهام در استان نصب شده  که دستگاههای اداری استقبال خوبی از نصب کنتور فهام داشتند. 

وی با بیان اینکه طرح فهام سیستم یکپارچه‌ای شامل سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه و بستر مخابراتی است،اظهار کرد: با ایجاد بستر مخابراتی دو طرفه قابلیت قرائت، پیکربندی، نظارت و کنترل از راه دور کنتورها را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: رسالت و ماموریت مهم این شرکت توزیع برق مطمئن و پایدار با رویکرد اقتصادی و مشتری مداری و گسترش استفاده از انرژی‌های تجدید ناپذیر است.

علیزاده با بیان اینکه تابستان امسال بسیار گرم خواهد بود،ابراز داشت: در این میان ساعت طلایی مدیریت مصرف انرژی برق استان از ساعت ۱۳ تا ۱۷ بعدازظهر و ۲۰ تا ۲۲ شب تا ۱۵ شهریور اعلام شده است.

وی افزود: مشترکانی که مصرف برق خود را در پیک تابستان مدیریت کنند از بسته‌های تشویقی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان تصریح کرد:  طی سال گذشته مشترکان برق صنعتی و خانگی بسته‌های تشویقی خوبی را دریافت کردند.

علیزاده بر لزوم مصرف درست و بهینه برق در تابستان  تاکید کرد و افزود: این مهم باعث می‌شود قطعی برق در واحدهای تولیدی و صنعتی نداشته باشیم.

کد خبر: ۹۴٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha