۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
طرح فاضلاب روستایی در ۳ روستای زنجان اجرا می شود
مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان:

طرح فاضلاب روستایی در ۳ روستای زنجان اجرا می شود

زنجان- مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان گفت: طرح فاضلاب روستایی در ۳ روستای تهم زنجان، پری ماهنشان و نصیرآباد خرمدره شامل اجرا می شود.

به گزارش بازار به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان،علیرضا جزءقاسمی گفت: طرح فاضلاب روستایی از جمله طرح‌هایی ست که برای بهداشت محیط روستا و با هدف جمع آوری فاضلاب‌های خانگی و بهره وری بیشتر از آب و چلوگیری از هدررفت آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه پروژه فاضلاب روستایی در استان زنجان انجام می شود،اظهار کرد: روستاهای تهم زنجان ، پری ماهنشان و نصیرآباد خرمدره سه روستایی هستند که طرح فاضلاب در آن‌ها اجرا می شود و طول شبکه اجراشده در روستای نصیرآباد ۴.۸ کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان گفت: تصفیه‌خانۀ فاضلاب روستای نصیرآباد هم با سیستم لجن فعال و دبی خروجی ۱۵ لیتر بر ثانیه احداث شده است و برای اجرای تصفیه‌خانۀ فاضلاب نصیرآباد، بیش از ۶۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جزءقاسمی خط انتقال خروجی این تصفیه‌خانه را نیز ۸۰۰ متر اعلام کرد و گفت: پساب خروجی این تصفیه‌خانه ، برای کشاورزی و آبیاری درختان غیرمثمر استفاده می‌شود و با اجرای این پروژه دو هزار و ۷۰۰ نفر در روستای نصیرآباد تحت پوشش خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار گرفته اند.

وی ابراز داشت: در کنار اجرای طرح فاضلاب در روستای نصیر آباد، لوله‌های آب آشامیدنی این روستا هم تعویض و چاه عمیق هم برای روستا حفر شد.

کد خبر: ۹۴٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha