۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
پیامک‌های دارای شناسه قبض ناجا را بپردازید| ادامه لغو محدودیت‌های ترافیکی کرونا تا صبح یکشنبه
پاسخ معاونت اجتماعی ناجا به مخاطبان بازار

پیامک‌های دارای شناسه قبض ناجا را بپردازید| ادامه لغو محدودیت‌های ترافیکی کرونا تا صبح یکشنبه

سرهنگ جهانی، معاون اجتماعی ناجا در پاسخ به نگرانی مالکان خودروهایی که پیامک ثبت تخلف ترددغیرمجاز از پنجشنبه ۲۷خرداد تا صبح یکشنبه دریافت می‌کنند گفت: فقط پیامک‌های دارای شناسه قبض قابلیت پرداخت دارند.

بازار؛ گروه خودرو: هرچند بر اساس اعلام معاونت اجتماعی ناجا ممنوعیت‌ تردد شبانه در پنجشنبه ۲۷خرداد ماه تا صبح یکشنبه لغو شده است، اما برخی از مخاطبان بازار با ارسال تصاویری از پیامک ناجا و بعضا قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای کلان شهر تهران از ادامه محدودیت‌ها و جریمه شبانگاهی اظهار نگرانی کردند.

به دنبال تعدد ارسال این تصاویر، سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا به «بازار» گفت: پیامک هایی از این دست که دارای عبارت «درحال بررسی می باشد» از نوع اطلاع رسانی، آموزشی و هشداری هستند؛ لذا اگر چنین پیامی به مالک خودروها ارسال شود به معنای ثبت جریمه در سوابق خودرو مورد نظر نیست.

سرهنگ جهانی با اشاره به اینکه مردم و هموطنان عزیز نگران این گروه از پیامک ها نباشند، اضافه کرد: در دو شب ۲۷، ۲۸ خرداد ماه محدودیت و ممنوعیت کرونایی اجرا نشده و همچنین امشب ۲۹ خرداد ماه هم اجرا نمی شود، ‌بنابراین در این سه شب محدودیتی برای تردد شبانه وجود ندارد و تردد آزاد است.

پیامک‌های دارای شناسه قبض ناجا را بپردازید| ادامه لغو محدودیت‌های ترافیکی کرونا تا صبح یکشنبه

سرهنگ جهانی در خصوص پیامک‌هایی که به عنوان جریمه و سوابق خودرو در شب‌هایی با محدودیت کرونایی در سیستم ناجا ثبت می شوند، بیان کرد: فقط پیامک هایی به عنوان جریمه ثبت می شوند و قابلیت پرداخت دارند که دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت باشند

پیامک‌های هشداری خودکار حذف می‌شوند
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: بر این اساس هیچ جریمه ای در خصوص محدودیت ترافیکی در این سه شب برای هیچ خودرویی صادر و ثبت نخواهد شد. این گونه پیامک ها هم در بررسی سیستم به صورت خودکار حذف می شوند.

سرهنگ جهانی در خصوص پیامک‌هایی که به عنوان جریمه و سوابق خودرو در شب‌هایی با محدودیت کرونایی در سیستم ناجا ثبت می شوند، بیان کرد: فقط پیامک هایی به عنوان جریمه ثبت می شوند و قابلیت پرداخت دارند که دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت باشند.

همانطور که اشاره شد؛ بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه در روزهای ۲۷ تا ۲۹ خرداد ماه لغو شده است و این تصمیم نیز بر اساس ابلاغ و اعلام مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور سهولت مسئولان اجرایی صندوق‌ها و تردد شهروندان جهت رفتن به محل‌ها و شعب اخذ رای در روز انتخابات صورت گرفته است.

با این تفاصیل پیامک‌های ارسالی از سوی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای کلان شهر تهران و پلیس راهور ناجا مشمول پرداخت جریمه نخواهد شد و فقط جنبه اطلاع رسانی و هشداری دارند و نیازی به نگرانی مالکان خودروها و پرداخت جریمه ۲۰۰ هزار تومانی نیست.

کد خبر: ۹۴٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha