۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
پاساژها و مجتمع های تجاری ایلام تعطیل شد/ پلمب واحدهای متخلف
معاون بازرگانی سازمان صمت ایلام:

پاساژها و مجتمع های تجاری ایلام تعطیل شد/ پلمب واحدهای متخلف

ایلام - معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا تمامی پاساژها و مجتمع های تجاری این استان تعطیل شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام،  سعید شریفی افزود: با توجه به مصوبات ششمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان، تمامی مراکز، پاساژها و مجتمع های تجاری و خدمات توزیعی شامل صنوف طلافروشان، پوشاک و البسه فروشان، کیف و کفش فروشان، لوازم خانگی، کافی نت ها و صنوفی که در سبد مایحتاج ضروری مردم قرار ندارند، تعطیل اعلام شده است.

وی اظهار داشت: این تصمیم برای رفاه حال مردم و قطع زنجیره ارتباط انسانی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است و استفاده حداقلی از ظرفیت نیروی انسانی در مراکز تهیه و توزیع مایحتاج مردم را می طلبد.

شریفی همچنین با اشاره به صنوفی که در پنجمین جلسه ستاد تعطیل اعلام شد، یادآور شد: این مصوبه تمدید می شود و همچنان متصدیان مربوطه از هر گونه فعالیت(صنفی) خودداری کنند.

وی ضمن درخواست همکاری کامل اصناف و بازاریان با مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: در صورت عدم رعایت مصوبه فوق، واحد صنفی مربوطه از طریق مراجع نظارتی پلمب خواهد شد.

کد خبر: ۹٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha