۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای عبور از شرایط این روزهای کشور
رضا رحمانی تاکید کرد:

لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای عبور از شرایط این روزهای کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تاکید کرد: باید همه ظرفیت‌های موجود را برای عبور از شرایط خاص این روزهای کشور بسیج کنیم و البته وزارت صمت با همه توان در کنار سایر عوامل دخیل در مقابله با کرونا قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، رضا رحمانی افزود: در مقطعی از تاریخ قرار داریم که خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان علیرغم همه مشکلات و چالش‌ها یک فرصت بزرگ و ارزشمند است که حتماً باید قدر بدانیم و همه ظرفیت‌های خود را به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: این روزهای جلوه هایی از فداکاری در عرصه های مختلف پزشکی و درمانی کشور شاهد هستیم که جا دارد از صمیم قلب از همه تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کنیم.

رحمانی تصریح کرد: همسو با عزیزان فعال در حوزه بهداشت و درمان کشور، ارکان مختلف تولیدی، صنعتی و صنفی نیز با وجود همه محدودیت ها، به صورت شبانه روزی تلاش خود را وقف تولید و تامین حداکثری نیازهای کشور به ملزومات و محصولات بهداشتی نموده اند و با تمام وجود پای کار هستند تا بتوانند بخشی از دغدغه های مردم را در این بخش کاهش دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانم از زحمات و تلاش همه جهادگران عرصه تولید به خصوص در زمینه تولید اقلام بهداشتی تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر: ۹٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha