۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
رونمایی از دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال در هشتمین نمایشگاه هوشمند استانبول
«بازار» گزارش می دهد

رونمایی از دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال در هشتمین نمایشگاه هوشمند استانبول

در خلال هشتمین نمایشگاه هوشمند استانبول از دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال رونمایی شد؛ این کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند از ۲۷ خرداد در استانبول آغاز به کار کرد.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات : هشتمین نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند استانبول از امروز (۲۷ خردادماه) به مدت دو روز با حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و در قالب پاویون شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

علی پاک باخته گان زنجانی، مدیر ارشد استراتژی و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان اظهار کرد: در نمایشگاه شهر هوشمند که از امروز (۲۷خردادماه) به مدت دو روز با حضور شهرداران شهرهای بزرگ دنیا آغاز به کار کرده مجموعه ما نیز حضور دارد.

وی هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی ATM ارز دیجیتال عنوان کرد و گفت: همچنین در این نمایشگاه از محصول جدیدمان که دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال است، رونمایی می کنیم و هدف اصلی ما این است که کشورمان و فعالان ایرانی این حوزه را بعنوان توسعه دهندگان صنعت بلاکچین به دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه از ایران ٢٠ شرکت دانش بنیان به دعوت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پاویون حضور دارند گفت:حضور چشمگیر شرکت‌های دانش بنیان کشورمان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه با هدف صادرات خدمات فنی و مهندسی و معرفی محصولات ایرانی به کشورهای دیگر صورت می گیرد.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور کشورهای مختلف جهان برگزار می شود عنوان داشت: در این‌ نمایشگاه از دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال رونمایی می کنیم و در تلاشیم تا با کشورهای دیگر نیز در این زمینه تعامل کرده و ارتباطاتی را برقرار کنیم.

پاک باخته گان زنجانی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان نگاه به بازارهای برون‌مرزی و کسب آمادگی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در بنگاه برای ورود به این حوزه است، اظهار کرد: این‌نمایشگاه با هدف حل مشکلات شهرها و ارائه راه‌حل‌هایی برای شهرهای هوشمند، شبکه‌های هوشمند و انرژی هوشمند و با محورهای حمل‌ونقل، مدیریت انرژی، اقتصاد، امنیت، زیرساخت، هوشمند سازی در همه زمینه‌ها، توسعه و رقابت بین شهرها و بهبود کیفیت زندگی در استانبول برگزار می شود.

کد خبر: ۹۴٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha