۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
ارزش ۹۷میلیارد دلاری بازار تجهیزات باغبانی| ۴۰درصد کل سهم بازار در اختیار تجهیزات باغبانی مسکونی است
بررسی بازار جهانی تجهیزات باغبانی

ارزش ۹۷میلیارد دلاری بازار تجهیزات باغبانی| ۴۰درصد کل سهم بازار در اختیار تجهیزات باغبانی مسکونی است

در حالی که ارزش بازار جهانی تجهیزات باغبانی ۹۷ میلیارد دلار است، گزارشات جهانی نشان می دهد که ۴۰ درصد از کل سهم بازار به تجهیزات باغبانی مسکونی اختصاص دارد.

بازار؛ گروه کشاورزی: بازار جهانی تجهیزات باغبانی همچون «دستگاه های چمن زن، هوا دهنده های چمن و ابزارهای برقی تجهیزات باغبانی» از جمله بازارهای رو به رشدی است که در حال حاضر ارزش این بازار ۹۷ میلیارد دلار است و به گفته کارشناسان جهانی این بازار تا سال ۲۰۳۱ سالانه به میزان ۶ درصد رشد خواهد کرد.

کارشناسان می گویند: طی نیم دهه گذشته، فروش تجهیزات باغبانی با رشدی به میزان ۵ درصد در حال گسترش بوده است در حالی که کشورهای پیشرفته مانند ایالات متحده آمریکا، انگلیس و آلمان از نظر درآمد رشد چشمگیری داشته اند. این رشد تقاضا و فروش را می توان ناشی از پیشرفت های فن آوری در صنعت تجهیزات باغبانی دانست.

رشد ۹ درصدی بازار جهانی محصولات ارگانیک در سال ۲۰۲۰، حاکی از این است که مردم به طور چشمگیری در فعالیت های باغبانی سرمایه گذاری می کنند

کشاورزی ارگانیک موجب رونق بازار تجهیزات باغبانی می شود
به گفته کارشناسان، استفاده بیش از حد از حشره کش ها و سموم دفع آفات، نگرانی های بهداشتی را در سراسر جهان ایجاد کرده است، زیرا مردم خواستار تولیدات پاک و ارگانیک هستند و این امر منجر به پذیرش کشاورزی ارگانیک در سطح تجاری شده است.

به عنوان مثال، فعالیت های کشاورزی و کشاورزی ارگانیک ۶ برابر نسبت به سال ۱۹۹۹ افزایش یافته است. علاوه بر این، پیش بینی شده است که تغییر در ترجیحات مصرف کننده نسبت به محصولات ارگانیک همراه با افزایش آگاهی در مورد اثرات سو استفاده بیش از حد آفت کش ها، با تقاضای مداوم برای کشاورزی پایدار، باعث فروش تجهیزات باغبانی در طولانی مدت خواهد شد. همچنین رشد ۹ درصدی بازار جهانی محصولات ارگانیک در سال ۲۰۲۰، حاکی از این است که مردم به طور چشمگیری در فعالیت های باغبانی سرمایه گذاری می کنند و فروش تجهیزات باغبانی را پیش می برند.

ارزش ۹۷میلیارد دلاری بازار تجهیزات باغبانی| ۴۰درصد کل سهم بازار در اختیار تجهیزات باغبانی مسکونی است
رشد ۶ درصد بازار جهانی تجهیزات باغبانی از ۲۰۲۱ تا ۲۰۳۱

سهم ۲۸ درصدی آمریکای شمالی از بازار جهانی فروش تجهیزات باغبانی
کارشناسان جهانی همچنین پیش بینی می کنند که آمریکای شمالی پردرآمدترین بازار برای فروش تجهیزات باغبانی باشد به طوری که سهمی به میزان ۲۸ درصد از فروش جهانی تجهیزات باغبانی دارد. علاوه بر این، آمریکای شمالی میزبان برخی از شرکتهای بزرگ تولید تجهیزات برقی در فضای باز مانند Briggs & Stratton است که ۳۰ درصد درآمد آنها از طریق فروش محصولات تجهیزات برق تأمین می شود. همچنین افزایش تعداد افرادی که به عنوان یک سرگرمی فعالیت باغبانی را انتخاب می کنند، همراه با درآمد قابل فروش بالا در منطقه، منجر به افزایش فروش در طول دهه آتی خواهد شد. پ

۴درصد درآمد جهانی بازار تجهیزات باغبانی در اختیار آمریکا است
بر اساس داده های آماری منتشر شده که بر مبنای تجزیه و تحلیل صنعت تجهیزات باغبانی ارائه شده نشان می دهد که  ایالات متحده حدود ۴.۱ درصد از درآمد جهانی تجهیزات باغبانی را در اختیار دارد که مربوط به درآمد قابل استفاده بالا همراه با افزایش علاقه جوانان به فعالیت های باغبانی است. به طوری که برآوردها نشان داده است حدود ۲۳ درصد از افراد گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال در ایالات متحده در فعالیت های باغبانی شرکت می کنند.

در حال حاضر تجهیزات باغبانی مسکونی با در اختیار داشتن حدود ۴۰ درصد از کل سهم بازار، بیشترین درخواست را در سراسر جهان دارد

بالاترین تقاضا برای ماشین های چمن زن| ارزش ۶۰۰ میلیون دلاری بازار جهانی ماشین های چمن زنی
گزارشات منتشر شده حاکی از این است که ماشین های چمن زنی قسمت اصلی فعالیت های باغبانی، مانند برش چمن و سطح یکنواخت چمن ها هستند. علاوه بر این، افزایش هزینه های نیروی کار، افراد را مجبور به انتخاب ماشین چمن زنی کرده است. همچنین، با معرفی دستگاه های چمن زن رباتیک، تقاضا برای تجهیزات اتوماتیک و دیجیتالی افزایش یافته است. به این ترتیب کارشناسان جهانی پیش بینی کرده اند که بازار ماشین های چمن زن ر تا سال ۲۰۳۱ سالانه به رشدی تک رقمی داشته باشد و به ارزش ۶۰۰ میلیون دلاری افزایش یابد.  

این در شرایطی است که انتظار می رود بخش مسکونی بیشترین سهم درآمد را در بین کاربری های نهایی به دست آورد. علاوه بر این، با افزایش جمعیت در کشورهایی مانند انگلیس، ایالات متحده و آلمان مردم تمایل دارند زمان بیشتری را در باغبانی سرمایه گذاری کنند و فروش تجهیزات باغبانی را پیش ببرند. به عبارتی در حال حاضر تجهیزات باغبانی مسکونی با در اختیار داشتن حدود ۴۰ درصد از کل سهم بازار، بیشترین درخواست را در سراسر جهان دارد.

کد خبر: ۹۴٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha