۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
اختصاص اعتبار ۶۰ میلیاردی برای اجرای باند دوم محور بیرجند- سربیشه
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۶۰ میلیاردی برای اجرای باند دوم محور بیرجند- سربیشه

بیرجند- داعی،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای اجرای باند دوم محور بیرجند- سربیشه خبر داد.

وحید داعی در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای پروژه باند دوم بیرجند - سربیشه به عنوان قطعه ای از محور بیرجند- زاهدان اشاره کرد و افزود: از مجموع کل محور بیرجند- زاهدان، ۲۴۱ کیلومتر در حوزه استحفاظی خراسان‌ جنوبی بوده که تاکنون ۸۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه دوبانده سازی ۱۱۹ کیلومتر در طول این مسیر در دست اجرا است، گفت:  طول قطعه بیرجند- سربیشه ۱۱ کیلومتر است که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای ۱۱ کیلومتر دو بانده سازی محور بیرجند سربیشه بیش از ۶۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی همچنین در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در سربیشه هم اظهارکرد: در حال حاضر برای احداث ۱۵۶ واحد مسکونی در سطح شهرستان سربیشه برنامه ریزی شده است.

داعی با بیان اینکه از مجموع ۳۶۳ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان ۸۷ نفر حائز شرایط شده اند، گفت: زمین مورد نیاز ۷۰ نفر تحویل شده و ۱۷ نفر باقی مانده در درح، با همراهی بنیاد مسکن، زمین ها تأمین اما هنوز تحویل نشده است.

وی عنوان کرد: احداث مسکن ۵ نفر واجدین شرایط آموزش و پرورش، ۸ نفر ایثارگران، ۲۱ نفر راهداری، ۹ نفر بهزیستی و ۲۶ نفر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان سربیشه را نیز در دستور کار داریم.

کد خبر: ۹۴٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha