۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
تبلیغ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در صداوسیما نگران‌کننده است
استاندار سمنان:

تبلیغ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در صداوسیما نگران‌کننده است

سمنان - استاندار سمنان با تأکید بر لزوم قطع حلقه‌های ارتباطی برای شکست کرونا گفت: تبلیغ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در صداوسیما بسیار نگران‌کننده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کارآمدترین دارو برای مقابله با کرونا قطع حلقه‌های ارتباطی است، اظهار داشت: برخی از اقشار مردم که نسبت به کرونا ویروس بی‌تفاوت هستند باید با مشاهده جان‌فشانی کادر درمانی از بی‌تفاوتی‌ها دست‌بردارند و در این عرصه مراکز رسانه‌ای استان متعهدانه نسبت فرهنگ‌سازی و آموزش مقابله با کرونا ویروس اقدام‌ کنند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ حراج در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تلویزیون بسیار نگران‌کننده است، یادآور شد: کارهای ازاین‌دست تلویزیون با فرهنگ‌سازی برای ایجاد انگیزه برای در خانه ماندن مردم منافات دارد.

مردم را به سمت بی‌تفاوتی سوق ندهید

استاندار سمنان از فراهم‌سازی ظرفیت تخت بیمارستانی برای شهروندانی که مشکوک به ابتلا به کرونا ویروس هستند خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی برای پذیرش در بیمارستان‌های استان وجود ندارد.

آشناگر بابیان اینکه بر اساس آمار روز گذشته ۳۶۲ نفر به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان سمنان پذیرش شدند، افزود: تاکنون ۱۹۵ تن از این افراد، معالجه و درمان شدند.

وی با تأکید بر اینکه صداوسیما در استان سمنان به‌خوبی برای فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا ویروس ورود کرده است، تصریح کرد: عادی‌ جلوه دادن کرونا خوب است اما نباید مردم را به سمت بی‌تفاوتی سوق داد، چراکه ما در شرایط هشدار هستیم و اگر رعایت نکنیم سرمایه‌های انسانی و مادی کشور را به دلیل کرونا ویروس را از دست می‌دهیم.

۲۰ درصد ماسک تولیدی در استان سمنان مصرف می‌شود

استاندار سمنان با اشاره به ایجاد ظرفیت‌های تولیدی برای در راستای تأمین نیازهای مردم استان به مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد ماسک تولیدی در استان باید استفاده شود.

آشناگر در ادامه بابیان اینکه افرادی که در شبکه‌های اجتماعی تأثیرگذار هستند در کنار مردم باشند و برای فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا ویروس کمک کنند، بیان کرد: این بیماری گزینش سیاسی ندارد و برای طبقه خاصی نیست و همه باید برای رفع مشکلات در کنار هم باشیم تا با همدلی کرونا ویروس را ریشه‌کن کنیم.

وی از اعمال محدودیت‌های تردد بر اساس دستورالعمل کشوری در سطح استان خبر داد و گفت: برای اجرای طرح غربالگری باید لباس، دستکش و ... برای خدمات دهندگان تأمین شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه تمامی تجمعات در سطح استان لغو شده است، خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری هرگونه تجمع از سوی دستگاه‌های اجرایی و دولتی به‌عنوان مجرم شناخته می‌شود و با مسئولان برگزاری آن به‌شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۹٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha