۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد تومانی در آب‌شیرین‌کن بوشهر
مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد تومانی در آب‌شیرین‌کن بوشهر

بوشهر- حمزه‌پور مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر از سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد تومانی در آب‌شیرین‌کن بوشهر خبر داد.

عبدالحمید حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به کاهش بارندگی در زمستان سال گذشته و همچنین با توجه به مشکلاتی که استان‌های همجوار در زمینه کم‌آبی دارند، امسال برای تامین آب شرب مردم باید از همه توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

وی افزود: اجرای همزمان طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرستان‌های مختلف استان در دستور کار قرار دارد و با تامین اعتبارات مورد نیاز، می‌توانیم در موعد مقرر نسبت به تکمیل آنها اهتمام ورزیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن و همچنین نوسازی و بازسازی شبکه‌های آبرسانی و مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب از راهکارهای مقابله با بحران آب در استان است و امیدواریم با کمک مردم و فرهنگ‌سازی در مصرف به اهداف مورد نظر برسیم.

حمزه‌پور تصریح کرد: با تلاش مدیریت ارشد استان و همکاری وزارت نیرو، پروژه‌های حوزه آب با کمترین توقف، اجرایی و عملیاتی شده و به فضل خدا امسال با در مدار تولید قرار گرفتن بخش‌هایی از آب‌شیرین‌کن‌ها، می‌توانیم کمبود آب را جبران کنیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر از سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد تومانی در آب‌شیرین‌کن بوشهر خبر داد و گفت: بیش از ۵۲۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‎‌های آب‌شیرین‌کن در بندر بوشهر سرمایه‌گذاری شده که به فضل خدا در کمترین زمان ممکن در مدار قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: سرکشی به پروژه‌ها و طرح‌های آبرسانی در دست اجرا به منظور شناخت مشکلات و معضلات و رفع آنها در دستور کار قرار دارد و کارشناسان این مجموعه به طور مکرر در این مسیر اهتمام می‌ورزند.

کد خبر: ۹۴٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha