۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
کاهش ۵۰ درصدی اخذ کرایه از مجموعه های مستاجر شهرداری ارومیه
شهردار ارومیه خبر داد

کاهش ۵۰ درصدی اخذ کرایه از مجموعه های مستاجر شهرداری ارومیه

ارومیه- شهردار ارومیه از کاهش ۵۰ درصدی نرخ کرایه برای مجموعه های مستاجر شهرداری ارومیه تا پایان خرداد ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد حضرت پور عصر شنبه در جمع مدیران مجموعه شهرداری ارومیه اظهار داشت: با تصویب شورای اسلامی شهر، شهرداری ارومیه از مستاجران این مجموعه تا پایان خرداد ماه، نرخ کرایه را ۵۰ درصد کمتر اخذ خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین پرداخت عوارض پسماند و کسب  و پیشه تا پایان خرداد ماه رایگان است.

حضرت پور با اشاره به شرایط پیش آمده در جریان بیماری کرونا در کشور گفت: باید در این روزها به اشخاصی که با کاهش درآمد مواجه می شوند توجه ویژه کرد و در این راستا صاحبان سرمایه و خیرین به این اشخاص  کمک کرده تا دچار مشکلات مالی در تامین مایحتاج زندگی نشوند .

وی در خصوص ضد عفونی کردن معابر توسط نیروهای شهرداری ارومیه گفت: روزانه  ۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده جهت ضد عفونی کردن معابر در سطح شهر ارومیه مصرف می شود که که این رقم اکنون دوبرابر شده است  که علاوه بر معابر اصلی  و پرتردد، معابر فرعی و حاشیه  شهر نیز ضدعفونی می شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اقامتی استان ممنوع است، گفت: از شهروندان درخواست داریم جهت پیشگیری از شیوع  کرونا از رفتن به مسافرت های نورزی اجتناب کنند چرا که مراکز اقامتی خارج از استان نیز مسافران نوروزی را نمی پذیرند و همچنین در حال حاضر تمامی مبادی ورودی شهر جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز به صورت پیوسته کنترل می شود.
 

کد خبر: ۹٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha