۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
جذب سرمایه گذار تولیدات را در کهگیلویه و بویراحمد افزایش و میزان بیکاری را کاهش می دهد
علیرضا زاکانی:

جذب سرمایه گذار تولیدات را در کهگیلویه و بویراحمد افزایش و میزان بیکاری را کاهش می دهد

یاسوج- نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: با معرفی ظرفیتهای کهگیلویه و بویراحمد می‌توان با جذب سرمایه گذار تولیدات را افزایش و میزان بیکاری را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا زاکانی عصر سه شنبه در گفتگو با شبکه استانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد به مردم و سرمایه گذاران معرفی شود.

وی با بیان اینکه این سختی‌ها و شرایط نامطلوب زیبنده استانی با چنین ظرفیت‌هایی نیست، گفت:۶۰ درصد مساحت کهگیلویه و بویراحمد را منابع طبیعی و جنگل تشکیل می‌دهد و ۲۵ درصد صادرات نفتی کشور از این استان تامین می‌شود و وزارت نفت باید وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را به صورت ویژه مورد بازنگری قرار دهد.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: این استان از مشکلات بزرگی مانند توسعه نیافتن محورهای مواصلاتی، نیمه کار ماندن طرح‌های بزرگ، بیکاری، نبود زیرساخت‌های کشاورزی، باغداری و گردشگری رنج می‌برد و مشکلات و موانع زیادی برای توسعه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

زاکانی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد، استانی چهارفصل با ظرفیت‌های عظیم جنگلی، نفت و گاز و گردشگری بوده و در کشور ده‌ها میلیون هکتار زمین وجود دارد که ما می‌توانیم از طریق تعاونی‌ها با شیوه‌های آبیاری‌های نوین آنها را به تولید برسانیم.

کد خبر: ۹۴٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha