۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
نبات مشهد برند سازی می‌شود
رئیس اتحادیه نبات و آب‌نبات مشهد در گفت و گو با بازار؛

نبات مشهد برند سازی می‌شود

مشهد- رئیس اتحادیه نبات و آب‌نبات مشهد گفت: چندین سال است بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی نبات در مشهد برند سازی شده و شناسه نظارت را دریافت کرده‌اند و تولیدات آن‌ها تمام کشور را زیرپوشش قرار داده است.

جواد رنگی تهرانی در گفت‌وگو با بازار اظهار کرد: در حال حاضر به دنبال راه‌اندازی بازاری مستقل برای سوغات نبات و آب‌نبات هستیم.

وی بابیان اینکه با راه‌اندازی این مجموعه افزون بر ۶۰ محصول تولید خواهد شد ادامه داد: ایجاد مکانی در مجاورت الماس شرق مشهد در جهت برند سازی نبات به‌عنوان یک سوغات در شهرمان اقدام خوبی است که با همکاری استانداری و صنعت و معدن در حال انجام است.

رئیس اتحادیه نبات و آب‌نبات مشهد افزود: در همین رابطه  در این مکان همه اقلام مجموعه اجاق پزی که به صنف نبات و آب‌نبات معروف است همکاری خواهند داشت که شامل ۶۰ محصول خواهد بود، محصولاتی چون نبات، آب‌نبات، سوهان، باسلق، نقل، شکلات، انواع آب‌نبات‌های رنگی و... است.

وی گفت: برای برند سازی این محصول تاکنون تلاش‌های بسیاری شده تا آنجا که بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی نبات در مشهد برند سازی شده و شناسه نظارت را دریافت کرده‌اند و تولیدات آن‌ها تمام کشور را زیرپوشش قرار داده و این در حالی است که در کشور فقط مشهد قطب تولید نبات است و دو یا سه شهرستان به تعداد محدود این کار را انجام می‌دهند.

تهرانی در ادامه خاطرنشان کرد: از حدود هشت سال گذشته ۱۵۰ برند به تمام کشور و همچنین کشورهایی چون عراق، افغانستان، ازبکستان، آذربایجان، هلند، آلمان، فرانسه و... به‌صورت بسته‌بندی‌های بسیار زیبا و شکیل صادرات بسیار خوبی را انجام می‌دهند.

کد خبر: ۹۴٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha