۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی کرمانشاه
استاندار کرمانشاه خبر داد

اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد هواسان، پروژه قطار شهری کرمانشاه، احداث جاده گیلانغرب به سومار و ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند به دیدار خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه و چند تن از مدیران عامل بانک‌های کشور برای جذب اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این دیدار برای تکمیل سد هواسان با مشارکت‌های بانک‌های سپه، صادرات، کشاورزی و ملی مجموعاً ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که این طرح می‌تواند تکمیل کننده سامانه گرمسیری باشد.

بازوند افزود: همچنین ۲۷۰ میلیارد تومان برای برای تسریع در اجرای فاز یک پروژه قطار شهری کرمانشاه ساماندهی اتوبوسرانی کرمانشاه و دیگر طرح های حوزه شهری کرمانشاه اختصاص یافته است.

استاندار کرمانشاه همچنین از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای احداث جاده گیلانغرب به سومار در سفرش به تهران خبر داد و گفت: در جلسه با نوبخت برای اخذ مجوز پالایشگاه گیلانغرب نیز پیگیری‌های لازم صورت گرفت و مقرر شد این ‌موضوع خارج از نوبت رسیدگی شود.

کد خبر: ۹۴٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha