۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
امکان خرید کالاهای اساسی به صورت اینترنتی در کرمان ایجاد شد
مدیرکل سازمان صمت شمال استان کرمان:

امکان خرید کالاهای اساسی به صورت اینترنتی در کرمان ایجاد شد

کرمان - مدیرکل سازمان صمت شمال استان کرمان از ایجاد امکان خرید کالاهای اساسی به صورت اینترنتی در کرمان به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا خبر داد.

مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه توصیه ما به مردم این است که بیماری کرونا را جدی بگیرند، اظهار داشت: ستاد کرونا و رسانه ها در خصوص این ویروس روزانه اطلاع رسانی می کنند و مردم باید این توصیه ها را بسیار جدی بگیرند.

وی افزود: تا جایی که امکان دارد برای تامین برخی از اقلام و کالاهای اساسی اقدام کرده ایم و قبل از سال جدید برای توزیع این کالا ها برنامه ریزی ویژه ای داریم.

حسینی نژاد بیان داشت: در سال جاری هزار و ۴۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب درختی را بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار در کرمان برنامه ریزی کردیم و در ۱۵ نقطه از شهر کرمان از تاریخ ۲۶ اسفند توزیع خواهیم کرد.

مدیرکل سازمان صمت استان کرمان تصریح کرد: با وجود ویروس کرونا و شیوع آن در کشور تلاش ما بر این بوده اقلام اساسی مانند شکر، برنج، گوشت، روغن و میوه شب عید و... در نقاط مشخصی که به اطلاع عموم می رسد را به صورت اینترنتی و یا تلفنی به فروش برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در خصوص اینکه فروش اینترنتی یا تلفنی قراردادی با اداره پست کرمان تنظیم کرده ایم گفت: اقلام خریداری شده شب عید را بتوانیم از طریق پست به مردم برسانیم.

حسینی نژاد افزود: خواهش ما از مردم این است که کالاهای اساسی مانند برنج، گوشت، روغن، شکر، میوه شب عید و... را حتما از طریق اینترنتی و تلفنی خریداری کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: با کمک اداره پست این اقلام به صورت غیر حضوری تحویل داده خواهند شد و در این صورت تردد مردم در شهر با وجود ویروس کرونا کمتر می شود.

مدیرکل صمت شمال استان کرمان اظهار داشت: در سال جاری مراکزی برای عرضه وجود دارد اما تلاش ما بر این است زیرساخت هایی برای این مراکز فراهم شود که مردم بتوانند به صورت اینترنتی خریداری کنند.

حسینی نژاد گفت: در حال حاضر سه فروشگاه برنج، شکر و گوشت را به صورت اینترنتی عرضه می کنند اما تلاشمان این است که برای خرید میوه شب عید هم مردم بتوانند اینترنتی خرید کنند.

وی در خصوص چگونگی ثبت سفارش خرید اینترنتی افزود: فروشگاه رفاه و فروشگاه معلم زیرساخت های را برای خرید اینترنتی فراهم کرده اند و مردم از طریق سامانه پست باید مراجعه و کالا ها را انتخاب کنند و پست کالاها را به درب خانه ها تحویل خواهد داد.

کد خبر: ۹٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha