۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا

اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا

در پنجمین جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکتها همراه بود، نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا اهدا شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این نشان به پاس اقدامات ارتباطی طی سال گذشته به ویژه اجرای خلاقانه کمپین مسئولیت های اجتماعی از سوی هیات داوران جشنواره صنعت روابط عمومی ایران به روابط عمومی این بانک اهدا شد.

در این جشنواره بیش از ۱۷۰۰ اثر از ۱۱۲ سازمان و شرکت در ۱۴ بخش‌ پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی و خلاقانه به دبیرخانه جشنواره ارائه شده بود که پس از ارزیابی‌ نهایی، ۲۳ روابط‌عمومی برتر از جمله بانک سینا انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است پیشتر نیز در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا به دلیل روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده ایشان در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی اعطا شد و روابط عمومی بانک نیز به دلیل درخشش در اقدامات و فعالیت های سال گذشته به ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی، تندیس و لوح ستاره طلایی روابط عمومی دریافت کرد.

همچنین روابط عمومی بانک سینا سال گذشته در کنفرانس هوش تجاری ایران که با هدف بررسی و بهبود عملکرد ادارات روابط عمومی و بازاریابی صنعت بانکداری کشور در بخش رسانه های دیجیتال برگزار شد، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه رتبه برتر در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال شده بود.

گفتنی است روابط عمومی بانک سینا طی سال گذشته، کمپین های متعددی را با عناوین مختلف از جمله قانون جدید چک، ۳۵ سالگی بانک، جشنواره حساب های قرض الحسنه و نیز مسئولیت های اجتماعی برگزار کرد.

کد خبر: ۹۳٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha