۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
 زنان شاغل امروز در جامعه با مشکلات زیادی مواجه هستند
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

زنان شاغل امروز در جامعه با مشکلات زیادی مواجه هستند

رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حق بانوان و جایگاه آنان در جامعه به موجب قانون اساسی و حقی که خود خداوند قرار داده است باید به کمک دولت تمام ظرفیت‌های این حق شکوفا شود.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع دختران و بانوان انقلابی در باشگاه فرهنگیان تهران افزود: نقش زنان و دختران در جامعه بسیار مهم است و ظرفیت‌های آنان را برای پیشرفت عدالت برقرار کنیم و دولت مردمی تمام ظرفیت‌ها را برای شکوفایی زنان فراهم خواهد کرد.

وی گفت: امروز میلیون‌ها دختر در جامعه برای خودسازی آماده می‌شوند و الگوی آنان فاطمه معصومه (س) است که جلوه ایمان و ایثار و عفاف و حیاء است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: وظیفه دولت است تا برای شکوفایی استعدادهای زنان و دختران برنامه داشته باشد.

وی گفت: زمانی که آستان قدس بودیم میدان دادن به بانوان در دستور کار ما بود و یک مجموعه فرهنگی بسیار بزرگی را در آستان قدس به نام خاتون در اختیار بانوان قرار دادیم و در آنجا بسیاری از کارها و خلاقیت‌ها شکل گرفت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: دختران امروز در آینده مادران این سرزمین هستند و نقش آفرین خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خصوص کسب و کار زنان هم گفت: چرا باید خانمی که در خانه با یک ابتکار و نوعی پخت غذا محتوایی را در فضای مجازی بارگذاری می‌کند نباید از آن کسب درآمد کند یا یک معلم خانمی که یک بسته آموزشی تولید می‌کند باید با بارگذاری در فضای مجازی برای خود درآمد کسب کند.

وی افزود: در دوران مسئولیت‌های مختلفم هر بار که به خانم‌ها مسئولیتی واگذار شد آنان مسئولانه‌تر عمل کردند و امروز شاهدیم که نقش زنان در نظام سلامت بسیار برجسته است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: مسأله زنان سرپرست خانوار بسیار جدی است و زنان شاغل هم امروز در جامعه با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی افزود: برخی برای اعتمادسازی مردم حرف‌هایی زدند، اما از اجرا و عمل خبری نبود و در حقیقت مردم را ناامید کردند و آنچه را که می‌گوییم مردم باید در عمل ببینند و وظیفه خود را نسبت به دختران باید در جامعه اجرایی کنیم.

کد خبر: ۹۳٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha