۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
انجام تعمیرات اساسی در ۴ ردیف شیرین‌سازی پالایشگاه جم در سال جاری
مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

انجام تعمیرات اساسی در ۴ ردیف شیرین‌سازی پالایشگاه جم در سال جاری

بوشهر- نجفی مدیرعامل پالایشگاه جم از انجام تعمیرات اساسی در ۴ ردیف شیرین‌سازی پالایشگاه جم در سال جاری خبر داد.

عبدالصمد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت پالایش گاز فجر جم از شرکت‌های مهم و موثر در صنعت گاز کشور است و بخش زیادی از تولید گاز کشور توسط این مجموعه، تولید و فرآورش می‌شود.

وی افزود: پالایشگاه گاز جم از سال ۱۳۶۷ با ظرفیت تولید روزانه ۸۵ میلیون متر مکعب گاز راه‌اندازی شد که در سال ۱۳۷۹ به ۱۱۰ میلیون متر مکعب افزایش یافت و از سال ۱۳۸۹ تاکنون نیز ظرفیت تولید گاز این پالایشگاه، بیش از ۱۲۵ میلیون متر مکعب گاز روزانه است.

مدیر عامل پالایشگاه فجر جم خاطر نشان کرد: به موازات توليد گاز در پالايشگاه فجر جم، مايعات گازي تثبيت شده و LPG نیز توليد شده و مايعات گازی به تاسيسات بندر سيراف واقع در ساحل خليج فارس برای صادرات منتقل مي‌شوند و LPG  توليدي نیز پس از ذخیره سازی توسط تانکر به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

نجفی تصریح کرد: انچام تعمیرات اساسی از مهم‌ترین اقدامات در پالایشگاه است که سالانه انجام می‌شود و امسال نیز با تلاش و فعالیت صورت گرفته این مهم محقق می‌شود.

مدیرعامل پالایشگاه جم از انجام تعمیرات اساسی در ۴ ردیف شیرین‌سازی در پالایشگاه جم در سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تعمیرات اساسی در ۴ ردیف شیرین‌سازی در این پالایشگاه انجام می‌شود که تاکنون تعمیرات اساسی یک ردیف پایان یافته است.

نجفی بیان کرد: تعمیرات اساسی ردیف دوم شیرین‌سازی نیز آغاز شده که امیدواریم در کمترین زمان تکمیل شود و عملیات تعمیرات اساسی در ردیف‌های سوم و چهارم را نیز انجام دهیم.

وی افزود: پالایشگاه جم دارای ۸ ردیف شیرین‌سازی است که به حول و قوه الهی، تعمیرات اساسی ۴ ردیف در سال جاری پیش‌بینی شده و امیدوارم در کمترین زمان انجام و خللی در روند تولید ایجاد نکند.

کد خبر: ۹۳٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha