۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
شروع روند صعودی قیمت بیت کوین بعد از توییت ایلان ماسک؛گذر بیت کوین از مرز ۴۰ هزار دلار
تحلیل روزانه بازار رمزارزها؛

شروع روند صعودی قیمت بیت کوین بعد از توییت ایلان ماسک؛گذر بیت کوین از مرز ۴۰ هزار دلار

ارزش بیت کوین در بازار جهانی از مرز ۴۰ هزار دلار گذشت و پیش بینی ها از رسیدن ارزش هر بیت کوین به بیش از ۴۲ هزار دلارظرف چند روز اینده حکایت دارد.

بازار؛ گروه بین الملل: در اولین ساعات کاری روز ۱۵ ژوین سال ۲۰۲۱ میلادی قیمت رمز ارزها در بازار جهانی افزایش یافت. بر طبق گزارشهای موجود ارزش هر بیت کوین از مرز ۴۰ هزار دلار گذشت و قیمت اتریوم با تجربه رشد ۸ درصدی به ۲۶۰۰ دلار رسید.

در این روز ارزش هر دوج کوین به مرز ۳۵ سنت رسید و هر XRP  قیمتی برابر با ۹۱ سنت داشت. این تحولات قیمتی در بازار رمز ارزها باز هم ریشه در توییت ایلان ماسک و ادعای وی مبنی بر پذیرش بیت کوین و عدم فروش سرمایه های بیت کوینی شرکت تسلا داشت.

 در این روز حجم مبادلات در بازار رمز ارزها افزایش پیدا کرد و برخی در مورد احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا مرز ۴۲ هزار دلار سخن گفتند و بر این باورند که قیمت بیت کوین در سطح ۴۲ هزار دلار تثبیت خواهد شد.

کوین دسک در این مورد نوشت: «حمایت ایلان ماسک از این بازار نشانه خوبی برای فعالان در بازار است و می تواند تایید کننده این مساله باشد که ظرف ماه های اتی شرکتهای دیگری به جمع شرکتهایی که بیت کوین را به عنوان وسیله مبادله می پذیرند افزوده خواهد شد. با افزایش سطح پذیرش بیت کوین پیش بینی می شود ارزش این رمز ارز در بازار جهانی رشد کند.»

این وب سایت حمایت دولت کره جنوبی از بازار رمز ارزها و افزایش استقبال از انها در مبادلات روزمره را عامل اصلی  رشد قیمت ان خواند و نوشت: «این بازار به سرعت در حال تغییر است و سرمایه گذاران تازه ای وارد بازار می شوند. در جریان افت قیمت بیت کوین در بازار جهانی شمار زیادی از موسسات سرمایه گذاری وارد این بازار شدند زیرا اطمینان داشتند افت ارزش بیت کوین موقتی است. این وضعیت در روزهای اتی هم ادامه خواهد داشت و خود باعث تقویت ارزش این رمز ارز در بازار می شود.»

وب سایت کوین دسک بر این باور است که در روزهای اتی این عرضه و تقاضا است که باعث تغییر قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها در بازار می شود و پیش بینی می شود تا انتهای هفته جاری قیمت هر بیت کوین از مرز ۴۵ هزار دلار عبور کند.

در صورت تحقق این پیش بینی بخشی از زیان ناشی از افت ارزش بیت کوین در یک ماه گذشته جبران می شود. البته این مساله در شرایطی محقق می شود که سرمایه گذاران بعد از تجربه افت ارزش بیت کوین از بازار خارج نشده باشند.

در بخش دیگری از این گزارش به نوسانات بازار بیت کوین اشاره شد و این طور بیان شد: «بازار بیت کوین مانند هر بازار دیگری نوسان را تجربه می کند و سرمایه گذار حرفه ای می داند نوسان بخشی از عملکرد عادی هر بازار آزاد است. به همین دلیل از تصمیم گیری های عجولانه پرهیز خواهد کرد.»

کد خبر: ۹۳٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha