۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
استقرار صنایع مادر در اردبیل 
نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبرداد؛

استقرار صنایع مادر در اردبیل 

اردبیل- نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: استقرار صنایع مادر حق مردم استان اردبیل است و در این زمینه دولت زندگی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن مهرعلیزاده بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌و گو با مردم استان اردبیل اظهار کرد: در کنار استقرار صنایع مادر در استان اردبیل به تناسب ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی سعی خواهیم کرد تا کشت و صنعت مغان را به عنوان یک مجموعه و نگین کشور ایران دوباره احیا و با مدیریتی شایسته به دوران طلایی گذشته بازگردانیم.

وی تصریح کرد: به عنوان فرزندی از دیار آذربایجان سعی خواهم کرد تا احقاق حق مردم آذربایجان به ویژه اردبیل در دولت آینده به درستی انجام شود تا به جای خام‌فروشی مواد معدنی و محصولات تولید شده کشاورزی، در توسعه صنایع تبدیلی همچون صنایع پایین دستی مس، مواد معدنی و کشاورزی دیگر بتوانیم برای جوانان این مرز و بوم اشتغال ایجاد کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: همه ما از وجود مهاجرت‌های بی‌رویه از اردبیل به اطراف تهران و سایر شهرها ناراحت می‌شویم که چگونه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شهر و دیار خود را به خاطر نبود کار و اشتغال به حاشیه شهرها ترک می‌کنند و حاضر هستند به کارگری و سایر مشاغل پایین روی بیاورند در حالی که با حضور در مناطق شهری و روستایی خود می‌توانند به کشاورزی مولد با درآمد مناسب مشغول باشند.

مهرعلیزاده افزود: در صورتی که خادم مردم در مسئولیت ریاست جمهوری باشم، سعی خواهم کرد با پنج برابری پرداخت یارانه‌ها معیشت مردم را بهبود ببخشم و در کنار آن به تولید و اشتغال به عنوان یک هدف اصلی کمک خواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بنده برنامه اقتصادی، اجتماعی در مسیر افزایش تولید و همچنین اشتغال دارم که سعی خواهم کرد با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نیروهای فعال اعم از زن و مرد به دور از تنش‌زدایی و تنگناهای احتمالی اجتماعی زندگی مردم را به سمت آرامش و آسایش سوق دهم.

مهرعلیزاده بهبود گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار و دایر شدن بازارچه مرزی مشترک و شهرک صنعتی مشترک را در استان اردبیل از ضرورت‌ها و الزامات دانست و اضافه کرد: در ایجاد منطقه آزاد اردبیل و همچنین اتصال این استان به خط ریلی حوزه قفقاز تلاش کرده و از صنایع بومی نظیر فرش و محصولات ارزشمند صنایع دستی حمایتی همه‌جانبه خواهم کرد.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: باید فقر و تنگ دستی و فاصله به وجود آمده در حوزه درآمدها و هزینه‌ها جای خود را به سیاست درست همراه با عقلانیت و کارآمدی بدهد تا جوانان ما بتوانند به آینده امیدوار بوده و در مسیر توسعه همه‌جانبه گام بردارند.

کد خبر: ۹۳٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha