۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
پرداخت ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های مشاغل خانگی در اردبیل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل مطرح کرد؛

پرداخت ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های مشاغل خانگی در اردبیل

اردبیل - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: ۶۰۰ طرح مشاغل خانگی اردبیل طی سال جاری از ۵۹ میلیارد ریال تسهیـــلات بهره‌مند شدند.  

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم رحیمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اظهار کرد:‌ تسهیلات مشاغل خانگی نقش مهمی در ایجاد و راه‌اندازی فرصت‌های شغلی  خرد داشته که سهم استان در سال جاری از محل اعتبارات این حوزه به صورت کامل پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه امکان پرداخت تسهیلات بر اساس رسته فعالیت‌های مشاغل خانگی موجود در سایت میسر است، افزود: متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی از دو طریق پشتیبان و مستقل می‌توانند اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

وی افزود: این تسهیلات به کارآفرینان دارندگان مجوزهای پشتیبانی و افراد مستقل که طرح آنان بر اساس ظرفیت‌ها و اولویت‌های استان است با عاملیت دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون پرداخت شد.

رحیمی بیان کرد: متقاضیان برای بهرمندی از این تسهیلات پس از ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی می‌توانند به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یا از طریق چهار دستگاه شامل سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتبارات این حوزه، تسهیلات اعطایی پس از بررسی و تایید طرح‌های ارائه شده توسط متقاضیان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

وی  با اشاره به صدور بیش از یک هزار و ۵۰۰ مجوز مشاغل خانگی در استان اردبیل گفت: ۶۰۰ طرح مشاغل خانگی اردبیل طی سال جاری از ۵۹ میلیارد ریال تسهیـــلات بهره‌مند شدند.

کد خبر: ۹٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha