۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
دولت آینده باید رضایت، امنیت و ایجاد شغلی را تامین کند
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

دولت آینده باید رضایت، امنیت و ایجاد شغلی را تامین کند

جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت آینده باید ایجاد شغل، رضایت شغلی و امنیت شغلی را با هم در نظر بگیرد و مسئولیت آن را طبق قانون اساسی مد نظر داشته باشد و به آن عمل کند.

به گزارش بازار، سعید جلیلی در بازدید از کارگاه تولید انواع چرم، پوشاک، کیف و کفش که با اشتغال ۱۲۰ نفر از معلولان فعالیت می‌کند در جمع خبرنگاران افزود: یکی از لوازم تعیین کننده جهش تولید نیمه کار و کارگران است که باید هم برایشان شغل ایجاد کرد و هم علاوه بر رضایت شغلی خود، بابت استمرار اشتغال و امنیت شغلی شان مطمئن باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه بیش از ۹۰ درصد جامعه کارگری قراردادهای چند ماهه با کارفرمایان دارند و طبیعی است که در چنین شرایطی رضایت و امنیت شغلی نخواهند داشت بنابراین دولت نباید در برابر این مقوله مهم بیکار بنشیند بلکه باید با جدیت وارد عمل شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در موضوع دستمزد سالانه کارگران و همچنین افزایش قیمت مسکن این موضوع باید در معاش جامعه کارگری از سوی دولت و کارفرمایان مورد توجه جدی قرار گیرد و حضور نمایندگانی از کارگران در کنار نمایندگان کارفرمایان و همچنین دولت بر تصمیم گیری تاثیرگذار باشد.

کد خبر: ۹۳٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha