۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
آشنایی با بهترین مهارت های فنی پولساز در ایران

آشنایی با بهترین مهارت های فنی پولساز در ایران

مهارت های فنی پولساز در ایران کم نیستند تنها کافیست تا نگاهی به دنیای اطراف خود داشته باشید. در گذشته افراد بر این باور بودند که مدرک مهم ترین فاکتور برای درآمدزایی و کسب جایگاه شغلی خوب در بازار است.

به گزارش بازار، مهارت های فنی پولساز در ایران کم نیستند تنها کافیست تا نگاهی به دنیای اطراف خود داشته باشید. در گذشته افراد بر این باور بودند که مدرک مهم ترین فاکتور برای درآمدزایی و کسب جایگاه شغلی خوب در بازار است. اما امروزه شاهد این هستیم که برای موفقیت در بازار کار مهارت حرف اول را می زند. اما کدام مهارت ها از بازار کار بهتری برخوردار هستند به عبارتی بهترین مهارت های فنی پولساز در کشور کدامند؟

در این مطلب قصد داریم شما را با چند مهارت عالی و پولساز فنی برای آقایان که از بازار کار بسیار عالی برخوردار بوده آشنا می کنیم.

چطور با یادگیری مهارت های فنی پولساز پولدار شویم؟
موضوع بسیار مهمی که در موفقیت و پولدار شدن شما در رشته های فنی بسیار تاثیر گذار است. انتخاب رشته درست و یادگیری صفر تا صد مهارت های آن رشته است.

برای انتخاب رشته درست، بایستی ابتدا علایق خود را شناسایی کنید و سپس به بررسی شرایط بازار کرده و بهترین رشته ها و مهارت ها را شناسایی کنید. در اینجا قصد داریم شما را برخی از این مهارت ها آشنا کنیم.

آشنایی با بهترین مهارت های فنی پولساز در ایران

۱-مهارت نصب و تعمیرات پکیج
مهارت در نصب و تعمیرات انواع برندها و مدل های پکیج دیواری از جمله مهارت های پولساز فنی است که ورود به آن نیاز به سرمایه اولیه بالایی ندارد. امروزه به دلیل مزایای بسیاری که پکیج های دیواری دارند تقاضا برای خرید این دستگاه رو به افزایش است. در ساختمان های جدید و تازه ساز می توان گفت تمامی آنها مجهز به این دستگاه برای گرمایش محیط هستند.

مزایای بسیار این دستگاه باعث شده تا بسیاری از ساختمان های قدیمی نیز سیستم گرمایشی خود را تغییر داده و پکیچ را جایگزین آبگرمکن و دیگر سیستم های گرمایشی نمایند.

افزایش تعداد نصب پکیج های دیواری بازار کار را برای نصابان این دستگاه بسیار پر رونق کرده است. از طرفی به دنبال افزایش نصب این دستگاه بدون شک تعداد خرابی های آن نیز افزایش خواهد یافت. ضمن اینکه پکیج های دیواری هر چند وقت یکبار نیاز به سرویس و رسوب گیری دارند.

این موضوعات نشان از رونق بازارکار تعمیرات پکیج در کنار نصب می دهد.

بنابراین می توان گفت مهارت نصب و تعمیرات پکیج از جمله مهارت های فنی پولساز است. برای یادگیری صفر تا صد مهارت های این حرفه کافیست دوره های آموزش نصب پکیج فنی حرفه ای و دوره های تعمیرات پکیج فنی حرفه ای را در یک آموزشگاه درجه یک سپری کنید.

۲-مهارت در تعمیرات ایسیو خودرو
به طور کلی مهارت های مرتبط با تعمیرات خودرو از قبیل مکانیکی، برقکاری، صافکاری، تعمیر ایسیو و غیره از جمله مهارت های فنی است که بازار کار آن همواره عالی است.

در سالهای اخیر شاهد افزایش تعداد خودرو در کشور هستیم. در خودروهای امروزی ایسیو یکی از مهم ترین قطعات بوده و از آن به عنوان کامیپوتر خودرو یاد می شود. عملکرد صحیح بسیاری از سنسورها و قطعات در خودرو وابسته به عملکرد صحیح این قطعه در خودرو است. این موضوع باعث شده تا بروز مشکل در ایسیو مشکلات بسیاری را در کارکرد خودرو ایجاد کند. از طرفی ایسیو خودرو بسیار حساس و پیچیده است، پیچیدگی های ایسیو باعث شده تا کار تعمیرات آن بسیار تخصصی بوده و مهارت در تعمیرات ایسیو خودرو به یکی از مهارت های پولساز فنی تبدیل شود.

اگر به مشاغل حوزه خودرو علاقه مند هستید تعمیرات ایسیو یکی از بهترین رشته ها در این زمینه است و در صورت یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توانید به درآمد خوبی دست یابید.

نگران یادگیری مهارت های این شغل نباشید، امروزه آموزشگاه های فنی حرفه ای بسیاری دوره های آموزش صفر تا صد تعمیرات ECU را برگزار می نمایند. تنها کافیست بهترین دوره آموزش تعمیرات ECU را شناسایی کرده و در آن ثبت نام کنید.

پس از یادگیری و کسب تجربه و تمرین به زودی می توانید وارد بازار کار این حرفه شوید و به درآمدزایی بپردازید.

آشنایی با بهترین مهارت های فنی پولساز در ایران

۳-مهارت در کار با برق صنعتی
برق صنعتی از مهم ترین موضوعات در بخش صنعتی است. بروز مشکل در برق این بخش ها مشکلات بسیاری را در خطوط تولید ایجاد کرده و خسارت های بسیاری را به همراه می آورد. از آنجا که کار با برق صنعتی بسیار تخصصی است تعداد افراد متخصص در این رشته کم بوده و این موضوع شغل برقکار صنعتی را به یکی از رشته های بسیار عالی و تخصصی در زمینه برق و الکترونیک تبدیل کرده است.

برای ورود به بازار کار این رشته شما باید مهارت در طراحی، ساخت و مونتاژ انواع تابلوهای برق صنعتی و طریقه رفع مشکلات به وجود آمده در آنها را داشته باشد. دقت داشته باشید که کوچکترین اشتباه در این شغل ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. این موضوع اهمیت دانش و مهارت را در این رشته دو چندان می کند.

با شرکت در دوره آموزش تابلو برق صنعتی فنی حرفه ای در آموزشگاهی معتبر در مدت زمان کوتاهی با صفر تا صد مهارت های این رشته آشنا شده و می توانید بدون ترس و استرس وارد بازار کار شوید. البته به شرطی که دوره آموزشی را در آموزشگاهی معتبر و به صورت کارگاهی و عملی سپری کرده باشید.

معرفی آموزشگاه فنون برق
آموزشگاه فنون برق یکی از آموزشگاه های برتر در زمینه ارائه دوره های فنی حرفه ای است. در این آموزشگاه همواره تلاش می شود تا با به‌روز ترین متدها و ارائه مدارک معتبر، هنرجویان برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده شوند. آنچه باعث می شود فنون برق نسبت به سایر آموزشگاه ها برتر باشد، موارد زیر است:

برگزاری دوره در کارگاه های مجهز

ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای

همکاری با اساتید باتجربه و ماهر

آموزش کاملا عملی و کارگاهی

امکان تجدید دوره به صورت رایگان

مشاوره و بازاریابی برای ورود به بازارکار

پشتیبانی و امکان برقراری ارتباط با اساتید، حتی پس از پایان دوره برای رفع اشکال

آموزش بر اساس کامل ترین و جدیدترین سرفصل های آموزشی

دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور

برگزاری دوره در ساعات منعطف

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق کلاس های آموزشی متعددی را برگزار می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.

کد خبر: ۹۳٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha