۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
پایان بلاتکلیفی واحد لبنیات «نیر» پس از ۱۲ سال
استاندار اردبیل خبر داد

پایان بلاتکلیفی واحد لبنیات «نیر» پس از ۱۲ سال

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: به منظور فراهم‌سازی زمینه اشتغال جوانان، واحد لبنیات شهرستان نیر بعد از ۱۲ سال بلاتکلیفی در اختیار دامداران و روستائیان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام‌جو ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل شهرستان نیر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اساسی و مهم بازگردانی کارخانه‌ها و واحدهای راکد به سرمایه‌گذاران دارای اهلیت با هدف توسعه‌بخشی به اقتصاد استان و نیز حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: کارخانه تسنیم نوش از کارخانجاتی است که با حمایت بخش خصوصی و نیز بازگردانی، فعالیت خود را به زودی آغاز می‌کند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح بوده و درصدد هستیم برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد اقدامات لازم را انجام دهیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: فراهم‌سازی زمینه اشتغال جوانان و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد از اهم مواردی است که با هدف کمک به فعالیت مجدد واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده که واحد لبنیات شهرستان نیر بعد از ۱۲ سال بلاتکلیفی در اختیار دامداران و روستائیان قرار گرفت.

بهنامجو تصریح کرد: تسنیم نوش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی نیر رونق پیدا کرده و مشکلی که این واحد در حال حاضر دارد شرکا و سهامداران است که به همین منظور با فروش و راه‌اندازی این مجموعه در راستای اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.

وی بیان کرد: توسعه واحدهای تولیدی و نیز برنامه‌ریزی در راستای رفع مشکلات مربوطه اولویت اساسی است که در این راستا تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با حل مشکلات موجود تمامی موانع و مشکلات را از سر راه برداشته و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۹۳٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha