۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
شناسایی ۵ هزار مشترک برق غیر مجاز در استان بوشهر
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد:

شناسایی ۵ هزار مشترک برق غیر مجاز در استان بوشهر

بوشهر- حشمتی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از شناسایی ۵ هزار مشترک برق غیر مجاز در استان بوشهر خبر داد.

غلامرضا حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان در تابستان امسال بدلیل کاهش سطح بارندگی سال گذشته و همچنین بدلیل گرمای زیاد هوا، برای تامین برق مشترکان، محدودیت زیادی دارد و برای این مهم برنامه‌ریزی کرده و با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی افزود: سامان دادن به انشعابات غیر مجاز و همچنین برخورد با ماینرهای غیر مجاز در دستور کار این مجموعه قرار دارد و امیدوارم با تلاش و فعالیت بیشتر و موثرتر به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از شناسایی ۵ هزار مشترک غیرمجاز برق در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران شرکت توزیع برق استان بوشهر، ۴ هزار و ۹۵۰ مشترک برق غیر مجاز در استان شناسایی شده که با برخورد قاطع روبه‌رو می‌شوند.

حشمتی تصریح کرد: بخش زیادی از انشعابات غیرمجاز برق استان در محلات جنوبی شهر بوشهر و همچنین در حاشیه شهر برازجان قرار دارند و با برنامه‌ریزی لازم برای برخورد قانونی و قاطع با متخلفان، اقدام می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: مدیریت صحیح مصرف برق از نکات مهم و اساسی است و از مردم استان نیز انتظار داریم از مصرف بی‌رویه و اسراف در مصرف برق خودداری کنند تا در اوج گرما بتوانیم خدمات لازم را ارائه کنیم.

کد خبر: ۹۳٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha