۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
اصناف و بازاریان می توانند همچون گذشته در انتخاب اصلح الگو باشند
رئیس ستادمرکزی حامیان آیت الله رئیسی در آذربایجان شرقی:

اصناف و بازاریان می توانند همچون گذشته در انتخاب اصلح الگو باشند

تبریز- رئیس ستادمرکزی حامیان آیت الله رئیسی در آذربایجان شرقی گفت: اصناف و بازاریان می توانند همچون گذشته در انتخاب اصلح الگو باشند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد کمیته اصناف استان آذربایجان شرقی، ستاد کمیته اصناف استان آذربایجان شرقی حامیان آیت الله سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهموری با حضور رئیس ستاد مرکزی پویش حامیان  آیت الله رئیسی در استان و تنی چند از روَسای اتحادیه های صنفی و فعالان بازار تبریز و میهمانان مدعو آغاز به کار کرد.

حامیان آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیین افتتاح  ستاد کمیته اصناف و بازار استان با سخنرانی دکتر افشین واعظ غیاثی رئیس ستاد مرکزی پویش  حامیان آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان آذربایجان شرقی در حضور تنی چند از  روَسای اتحادیه های صنفی و فعالان بازار تبریز و میهمانان مدعو برگزار شد.

دکتر واعظ غیاثی رئیس ستاد مرکزی پویش حامیان آیت الله رئیسی در استان در آیین افتتاح در جمع فعالان صنوف مختلف بازار و سایر میهمانان، تبریز و بازاریان تبریز را در تمامی جریانات و اتفاقات اجتماعی و سیاسی شهر تبریز فعال و پویا دانست و گفت: اسم و اعتبار کلان شهر تبریز و بازار تبریز ، همیشه به جریانات اُبهت و اعتبار داده و بازار تبریز در تمامی موضوعات اجتماعی و سیاسی و فرهنگی که منافع مردم و کشور را در پی داشته در اولویت بوده و سردمدار جریانات بوده است.

اصناف و بازاریان می توانند همچون گذشته در انتخاب اصلح الگو باشند

استاد رشته IT دانشگاههای تهران، بازار تبریز را به عنوان بزرگترین بازار مسقف جهان و کسبه آن را در طول تاریخ نقش آفرین و در وسط میدان عمل عنوان کرد و افزود: این قشر پرتلاش هیچ وقت در مواقع حساس تاریخی کوتاهی نکرده و در تمامی مسائل بخصوص مسائل انقلاب و اسلام در صف اول پیشرو و فعال بوده اند.

واعظ غیاثی ادامه داد: اگر در حال حاضر عنوان " تبریز شهر بدون گدا" در همه جای کشور طنین انداز شده است، این افتخار در سایه تلاش و کوشش جانانه و عاشقانه بازار و بازاریان تبریز بوده است، هر چند در جامعه خیلی مشکلات و مسائل وجود دارد ولی بازار تبریز با اقدام به موقع و مناسب خود ثابت کرده است که در مواقع بحرانی و مشکلات، می تواند گره گشا و حلال مشکلات باشد.

مخترع و استاد دانشگاههای تهران در ادامه سخنان خود در آیین افتتاح ستاد کمیته اصناف استان آذربایجان شرقی، جمعیت کشور را ١ درصد جمعیت جهان و منابع آن را ١٠ درصد منابع جهان ذکر کرد و افزود: با اتکاء به این آمار باید هر ایرانی ١٠ برابر جمعیت اروپا و آمریکا از ثروت برخوردار بوده و در رفاه و آسایش زندگی کند در حالیکه در اثر یک سری کوتاهی و خطا و سوء مدیریت بعضی مسئولین و مدیران ، معیشت و زندگی و کسب و کار مردم از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

وی گفت: در این ٨ سال گذشته عزت مردم خدشه دار شده و از هر ٤ سال به آمار مردم فقیر ١٠ درصد اضافه شده و اگر اوضاع با این منوال و با این شیب ادامه پیدا کند در سال ١٤٠٤ قطعا ٨٠ درصد مردم زیر خط فقر خواهد رفت که این روند به ضرر تمامی اقشار جامعه حتی به ضرر بازار و اصناف بازار خواهد بود.

رئیس ستاد مرکزی پویش حامیان آیت الله رئیسی در استان، اظهار داشت: در دو سال گذشته چندان برنامه ای چیدند که سرمایه های مردم را از  بورس از طریق رانت های اطلاعاتی به ناحق برداشت کرده و خیلی از زندگی ها را از هم پاشاندند و امید مردم را نیز به ناامیدی تبدیل کردند.

واعظ غیاثی در وضعیت به وجود آمده نقش دشمنان نظام مقدس را و در رأس آنها آمریکا و انگلیس و شبکه BBC را کم ندانسته و گفت: همیشه سعی کرده اند با تبلیغات های منفی و تزریق یاَس و ناامیدی ، مردم را از صحنه و پای صندوق رأی دور کنند ولی با همه مشکلات زیاد و فشارهای اقتصادی باید سعی کنیم در این فرصت باقی مانده با روشنگری ها و بیان حقایق، مردم را مجدداً به پای صندوق های رای بکشانیم تا بتوانیم با حضوری پرشور و انتخاب اصلح، برای آینده خود بی تفاوت نبوده و ایفاءگر نقشی خوب و تاثیرگذار بر آینده کشور و وضعیت زندگی و فرزندان خود باشیم.

استاد دانشگاههای تهران به نظرات و تفکرات آیت الله رئیسی اشاره کرد و افزود: آیت الله رئیسی از اقتصاد فرمایشی و اقتصادی که در یک اتاق و در خفا تصمیم گیری میشود مخالف است و نظرش این است که اقتصاد باید در دست بازار و بازاریان بوده و شفاف باشد و نباید اجازه داده شود یک گروهی خاص با نوسانات ارزی یک شبه ثروت کشور و بازار و مردم و تولید را غارت و نابود کنند.

وی گفت: عدم ثبات اقتصادی و فساد دو پدیده ای است که باید با آن مقابله شود که اگر در این مقطع حساس انقلاب این دو معضل حل نشود تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت لذا باید به اصلاح و رفع فساد نگاهی ریشه ای کرد و بنابر این اگر دولت اصلاح شود فساد خود به خود قطع خواهد شد ، حال اولین قدم در این عرصه، حضور در پای صندوق راٰی و انتخاب اصلح و فردی فسادستیز و گرفتن فرصت سوٰ استفاده از دشمن است.

واعظ عیاثی تاٰثیر عملکرد مدیران میانی را مهمتر از مدیران بالادستی دانسته و یادآور شد: اگر مدیران میانی متشکل از افرادی پاکدست و دلسوز به کشور باشند ، قطعا مشکلات حل شده و وضعیت زندگی معیشتی مردم درست خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی پویش حامیان آیت الله رئیسی در استان آذربایجان شرقی گفت: اصناف و بازاریان تبریز می توانند همچون گذشته و همیشه با نقش به موقع و فعال و موثر خود اهمیت انتخاب اصلح را بازگو کرده و در حصول به نتیجه مطلوب انتخابات،  ایفاگر نقشی مطلوب در زندگی مردم باشند.

اصناف و بازاریان می توانند همچون گذشته در انتخاب اصلح الگو باشند

در پایان آیین افتتاح ستاد کمیته اصناف و بازاریان تبریز ، در حضور دکتر واعظ غیاثی، حجت الاسلام حاج آقا موسوی از اساتید دانشگاه تبریز، حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی، احکام دکتر سید افشین جواهری بهتاش به عنوان مسئول کمیته اصناف استان، جواد حیدری زاد قزلجه مسئول کمیته اصناف شهرستان تبریز ، محمد ملکی پرویزیان معاون کمیته شهرستان تبریز ، و احکام سایر فعالان ابلاغ شد.

کد خبر: ۹۳٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha