۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
تشکیل پرونده ترک فعل برخی مدیران در راستای مدیریت منابع آبی کرمان/ هدر رفت ۳۰ درصد آب تصفیه شده
دادستان کرمان خبر داد

تشکیل پرونده ترک فعل برخی مدیران در راستای مدیریت منابع آبی کرمان/ هدر رفت ۳۰ درصد آب تصفیه شده

کرمان - دادستان کرمان از تشکیل پرونده ای مربوط به ترک فعل مدیران در راستای تامین و مدیریت منابع آبی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری در شورای راهبردی مدیران ارشد کرمان با موضوع منابع آب استان با اشاره به تشکیل پرونده ای مربوط به ترک فعل مدیران در راستای تامین و مدیریت منابع آبی استان گفت: در این رابطه، توضیحات مقامات وزارت نیرو و تعدادی از مقامات استانی نیز اخذ شده و پرونده در دست رسیدگی قرار دارد.

وی اظهار کرد: مشکل اصلی موجود در حوزه آب، مربوط به مدیریت منابع آبی است زیرا در راستای تامین آب، راه های متعددی در دسترس قرار دارد و اگر مدیریت منابع آبی مورد توجه قرار نگیرد، هیچ یک از راه های تامین آب اثرگذاری لازم را به دنبال نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای دارای منابع آبی گسترده نیز به موضوع مدیریت  آب با نگاه ویژه ای توجه می کنند و در بسیاری از موارد شاهد تفکیک کاربری های مختلف آب در این کشورها هستیم تا منابع آبی به خوبی مدیریت شده ومورد استفاده قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر این مطلب که متاسفانه مدیریت مناسبی در حوزه آب در سطح کشور و استان کرمان وجود ندارد، یادآور شد: هدر رفت ۳۰ درصد آب تصفیه شده در استان در مسیرهای انتقال نیز موضوعی است که باید مورد توجه قرار گرفته و رفع شود.

سالاری تصریح کرد: با توجه مناسب به موضوع مدیریت آب، منابع آبی موجود نیز کفایت کرده و جوابگوی نیاز مردم خواهد بود اما اگر مدیریت لازم صورت نگیرد، با انتقال آب نیز مشکل استان حل نخواهد شد.

کد خبر: ۹۳٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha