۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
حال مقصد اول گردشگری خوب نیست/ افزایش شیب کرونا به دلیل سفرها
استاندار مازندران:

حال مقصد اول گردشگری خوب نیست/ افزایش شیب کرونا به دلیل سفرها

ساری - استاندار مازندران با باین اینکه حال مقصد اول گردشگری کشور خوب نیست، گفت: سفرها شیب ابتلا به کرونا را در استان افزایش داده است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره اینکه تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند، افزود: مازندران به عنوان مقصد اول گردشگری کشور در حال حاضر با کرونا دست و پنجه نرم می کند و وضعیتش خوب نیست.

وی با بیان اینکه مردم استان روزهای سختی را پشت سر می گذارنند، با تاکید برپرهیز از سفرهای هموطنان به استان مازندران یادآور شد: مسئله عدم سفر درون استانی و درون شهرستانی نیز باید توجه قرار گیرد زیرا زیرساخت های درمانی مازندران محدود است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ بیمارستان و مرکز درمانی در استان با بیان اینکه شمار کادرهای درمانی وز یرساختی استان محدود است، یادآور شد: سفرهای مسافران سبب می شود تا تعادل درمانی و جمعیتی و زیرساختی برهم خورد.

استاندار مازندران همچنین با عنوان اینکه سفرها شیب تعداد بیماران و افراد مبتلا را افزایش خواهد داد، گفت: براساس توصیه های سازمان های جهانی و ملی بهداشت مردم حتی الامکان از ترددهای غیرضرور باید پرهیز کنند و در خانه بمانند.

حسین زادگان با اظهار اینکه مازندران شرایط خاص و ویژه ای دارد از مردم خواست تا برای پیشگیری از سرایت کرونا در خانه بمانند و سفر نکنند.

کد خبر: ۹٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha