۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
داد و ستد بیش از ۳۳ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی

داد و ستد بیش از ۳۳ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی

در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران، ۱۱۳ هزار و ۷۰۰ قرارداد معادل ۳۳ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۸۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش بازار، در جلسه معاملاتی روز گذشته ۲۲ خرداد ماه، در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران، ۱۱۳ هزار و ۷۰۰ قرارداد معادل ۳۳ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۸۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال توسط شرکت‌ تولید نیروی برق پرند مپنا، شرکت افق تامین انرژی طوس-نیروگاه طوس، شرکت تولید نیروی برق نیروگاه شهدای پاکدشت (دماوند) برای دوره تحویل روزانه خرداد ۱۴۰۰ و ماهانه تیر عرضه و مورد معامله قرار گرفت.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ و ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ و ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ و نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ گشایش یافتند.

علاوه بر این در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

همچنین دیروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سنفت۰۱۰) ۹۶۰ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۱۵ میلیارد ویک میلیون و ۸۲۴ هزار ریال و در نماد (سنفت۰۰۱) ۱۷۱۶ قرارداد با ارزش ۲۰ میلیارد و ۲ میلیون ۸۱۱ هزار و ۴۰۰ ریال و در نماد (سنفت۰۰۹) ۳۸۴۰ قرارداد با ارزش ۵۹ میلیارد و ۶۲۳ میلیون و ۲۹۶ هزار ریال معامله شد.

کد خبر: ۹۳٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha