۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
عملکرد خوب دولت اصلاحات در بحث ارز؛ برجام معاده‌ قوی بود
مهرعلیزاده:

عملکرد خوب دولت اصلاحات در بحث ارز؛ برجام معاده‌ قوی بود

سمنان- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عملکرد دولت اصلاحات در بحث ارز خوب بود، گفت: این دولت توانست قیمت دلار را سال های سال بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان نگه دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن مهرعلیزاده بعد از ظهر شنبه در برنامه تلویزیونی ویژه استان سمنان  با بیان اینکه ۱۲ دوره در این کشور رئیس جمهور انتخاب شده و نمی‌شود اجر کسی را ضایع کرد، تاکید کرد: هر کس به فراخور کار خودش خدمات خوبی را به کشور ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه دولت در زمان جنگ زحمات زیادی کشید و با تمام فشارها و تحریم‌هایی که از امروز بدتر بودند توانست کشور را اداره کند، گفت: دولت دوران جنگ شش و نیم میلیارد دلار درآمد نفتی داشت که سه و نیم میلیارد دلار آن صرف جنگ می‌شد اما با همان سه میلیارد دلار توانست کشور را اداره کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اگر چه در دولت سازندگی همه به دنبال سازندگی بودیم اما آنچه که ایده آل مردم بود اتفاق نیفتاد اما توانست اقدامات در خور توجهی را برای سازندگی کشور اجرا کند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه دولت اصلاحات توانست عملکرد خوبی را داشته باشد، تاکید کرد: در دولت اصلاحات قیمت ارز بین ۶۰۰ تا حداکثر ۸۰۰ تومان ثابت ماند.

وی افزود: در دولت اصلاحات بود که خوشبختانه تورم از ۴۸ درصد کاهش یافت و حتی به زیر ۱۰ درصد رسید و حتی شاخص سلامت اداری و بهبود فضای کسب و کار و… ارتقا پیدا کرد اما در دولت بعد از آن همه چیز تغییر پیدا کرد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت روحانی توانست برجام را مصوب کند، ابراز داشت: طی سه سال اول دولت با تمام تلاش‌ها در مجموعه نظام و حتی با همراهی عالی‌ترین سطح تصمیم گیران نظام مانند رهبری توانست برجام را مصوب کند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه برجام  شاید در عمر تاریخ ایران قوی‌ترین معاهده بین‌المللی محسوب می‌شود، ابراز داشت: برجام قراردادی بود که در آن ایرانیان توانستند نظریات خودشان را اعمال کنند و هم به حق غنی سازی خودشان برسند.

کد خبر: ۹۳٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha