۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
یک هزار ماینر در زنجان کشف شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

یک هزار ماینر در زنجان کشف شد

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: طی سالجاری یک هزار ماینر در استان زنجان کشف و شناسایی شده است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار از کشف یک هزار ماینر در استان زنجان خبر داد و گفت: کشف این تعداد ماینر باعث صرفه جویی یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۸۳ کیلو وات ساعت برق شده است. 

وی با بیان اینکه استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به مصرف بالای برق دارد، اظهار کرد: متاسفانه در این زمان حساس کمبود برق، بسیاری از سودجویان به استخراج ارز دیجیتال با تعرفه برق یارانه‌ای اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: طی یک سال گذشته هم دو هزار و ۱۴۴ ماینر در استان زنجان کشف شده است، گفت: کشف این تعداد ماینر باعث صرفه جویی بیش از هفت میلیون و ۸۵۰ هزار  کیلو وات ساعت برق شده است. 

علیزاده تاکید کرد: مردم افرادی که به استخراج رمز ارز مشغول هستند را معرفی کنند و پس از بررسی و تایید صحت گزارش ارائه‌شده پاداش پرداخت می شود. 

وی افزود: شهروندان از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۴۴۲۳۴۲-۰۲۴ و یا ارسال پیام به شماره ۳۰۰۰۲۹۰۱۴۳ مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز را گزارش دهند. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان تاکید کرد و ابراز داشت: از مردم استان درخواست الگوی  مصرف برق را مد نظر قرار دهند تا شاهد قطعی برق در استان نباشیم. 

کد خبر: ۹۳٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha