۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کمبود مواد ضدعفونی کننده در البرز و تهران با بهبود توزیع رفع می شود
رییس سازمان صنعت و معدن تجارت البرز؛

کمبود مواد ضدعفونی کننده در البرز و تهران با بهبود توزیع رفع می شود

کرج- رییس سازمان صمت استان البرز با بیان اینکه محلول ضدعفونی کننده و ژل بهداشتی در البرز به میزان کافی تولید و دپو شده است، گفت: با بهبود در نحوه توزیع، بخشی از نیازهای مردم استان البرز و تهران در این زمینه رفع خواهد شد.

رامین ربیعی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: روز گذشته در بازدید از سه کارخانه تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده اشتهارد که سازمان صمت با هماهنگی دستگاههای نظارتی انجام داد؛ میزان تولیدات و نحوه توزیع اقلام بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

ربیعی با بیان اینکه فقط در «کارخانه ایمان» روزانه بیش از ۲۰۰ هزار قطعه ژل و محلول ضدعفونی کننده تولید می شود افزود: «کارخانه سیلانه سبز» و همچنین «کارخانه پاکسازان امروز» در اشتهارد که تا پیش از این محصولات آرایشی- بهداشتی تولید می کردند پس از پیگیری های صمت برای صدور پروانه و مجوز ماشین آلات، تولید خود را به مواد ضدعفونی و ژل که نیاز ضروری و امروز جامعه است تغییر دادند.

وی اظهار کرد: با توجه به عدم پیش بینی این بیماری و شیوع یکباره آن ابتدای کار با کمبود الکل مواجه بودیم که پیگیری و اقدامات لازم جهت تهیه و توزیع الکل به عنوان ماده اولیه تولید بین کارخانه ها انجام شد و اکنون تولید به صورت روزانه انجام می شود و مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز در این زمینه نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به اینکه تولیدات این کارخانه ها دپو و آماده بارگیری و توزیع است، اظهار کرد: با بهبود در شرایط توزیع امیدواریم بخشی از مشکل کمبود ژل و محلول ضدعفونی کننده در استان البرز و تهران حل شود.

ربیعی با تاکید بر اینکه خط تولید این کارخانه ها در ایام نوروز نیز فعال است و جهادگران این عرصه به صورت شیفتی آماده کار و تولید هستند اظهار کرد: مردم نگران تامین و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز خود نباشند.

وی از مردم درخواست کرد: به میزان مورد نیاز خرید کنند تا کمبود در این زمینه نداشته باشیم و همه مردم به اقلام مورد نیاز دسترسی داشته باشند تا با همکاری همه جانبه این بیماری ریشه کن شود. 

کد خبر: ۹٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha