۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
سفره مردم کوچک‌تر شده/ حقوق و دستمزد افزایش و نحوه پرداخت یارانه‌ها تغییر می‌کند
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

سفره مردم کوچک‌تر شده/ حقوق و دستمزد افزایش و نحوه پرداخت یارانه‌ها تغییر می‌کند

بوشهر- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سفره مردم کوچک‌تر شده گفت: حقوق و دستمزد کارمندان باید افزایش یابد و همچنین نحوه پرداخت یارانه‌ها نیز باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالناصر همتی پنجشنبه‌شب در ارتباط تصویری با مردم استان بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: مشکلات اقتصادی مردم راهکار دارد و قابل رفع شدن است و برنامه‌های متنوعی برای این مهم داریم.

وی افزود: استان بوشهر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد و برای رشد اقتصادی این استان برنامه‌ریزی شده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: استان بوشهر با دارابودن پارس جنوبی و مخازن عظیم نفت و گاز از ثروتمندترین استان‌های کشور است و حیف است استانی همانند بوشهر با این پتانسیل و ظرفیت، فقیر و کم‌برخوردار باشد و همه باید در مسیر توسعه این استان همت کنیم.

همتی تصریح کرد: اتصال استان بوشهر به راه‌آهن از مهم‌ترین اولویت‌های این استان است و بدون تردید با تحقق این مهم شاهد پیشرفت همه جانبه استان بوشهر خواهیم بود.

وی یادآور شد: توسعه گردشگری و بوم‌گردی نیز از دیگر زمینه‌های توسعه استان بوشهر است و باید در این زمینه از تمام ظرفیت‌های گردشگری و توریستی این استان بهره گرفت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از نحوه پرداخت یارانه‌ها نیز گفت: در شرایط کنونی، دهک‌های یک و دو و سه به اندازه دهک‌های بالا و ثروتمند یارانه می‌گیرند و این عادلانه نیست و باید شیوه پرداخت تغییر کند.

همتی اضافه کرد: در شرایط کنونی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقدامی که دولت باید انجام دهد این است که حقوق و دستمزد را افزایش دهد و با این شیوه، قدرت خرید مردم را بالاتر می‌بریم.

وی افزود: بهبود وضعیت کشاورزان استان بوشهر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای توسعه و پیشرفت این استان مورد تاکید قرار دارد و از همه توان موجود باید برای رشد کشاورزی این استان تلاش کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: خرید تضمینی محصولات کشاورزان نیز از دیگر اقدامات موثر و مهمی است که باید در دستور کار باشد و بدون تردید این مساله، گام بزرگی در راستای تقویت کشاورزان است.

همتی به رشد پایین اقتصادی کشور در ۱۰ سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: رشد ۵ درصدی در مدت ۱۰ سال به معنی این است که سفره مردم کوچک‌تر شده است و اشتغال کافی ایجاد نشده و باید با روابط بین‌المللی و ارتباط با جهان نسبت به رفع این معضل تلاش کنیم.

وی افزود: همه مردم در سراسر کشور به این انتخابات، چشم دوخته‌اند و همه باید تلاش کنیم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و تاثیرگذار اهتمام ورزیم و امیدوارم هر مساله‌ای به نفع مردم است به وقوع بپیوندد.

کد خبر: ۹۳٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha