۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
تمام ایران را کارگاه بزرگ اقتصادی می‌کنیم| راه اندازی نهضت بزرگ خانه سازی
رضایی:

تمام ایران را کارگاه بزرگ اقتصادی می‌کنیم| راه اندازی نهضت بزرگ خانه سازی

گرگان- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر استان ما به اندازه یک کشور می‌تواند تولید کند و با برنامه ریزی تمام ایران را کارگاه بزرگ اقتصادی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی عصرر پنجشنبه در برنامه تبلیغاتی خود از شبکه گلستان، اظهار کرد: دولت های بی برنامه مردم را ناامید کرده اند ولی ما با دولتی نو آغاز جدیدی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه مناطق اقتصادی در کشور درست می‌کنیم و به استان‌ها مسئولیت می‌دهیم، تاکید کرد: سپرده های بانکی مردم باید در استان‌ خودشان ذخیره و هزینه شود نه اینکه تهران بیاید و آخر هم فساد و رانت در قالب ارز آن را از کشور خارج شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما برای هر استان برنامه خاص آن استان و با مردم آن استان تنظیم کرده و اینطور نیست که فولاد را به استان خشک ببریم و آن استان را نابود کنیم.

رضایی نسخه واحد نوشتن از تهران را نادیده گرفتن ظرفیت‌ها استان‌ها دانست و گفت: دولت ما متناسب با توانایی هر استان نسخه پیشرفت و بهبود زندگی را تهیه و اجرا خواهد کرد.

وی با بیان این که هر استان به اندازه یک کشور می‌تواند تولید کند، اضافه کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی به اندازه کمتر از استان‌های ما هستند ولی تولیدات بیشتر دارند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این که تمام ایران را به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی خواهیم کرد، گفت: استانداران دولت ما از مردم همان استان معرفی می شوند با این مکانیزم که گروهی از نخبگان افرادی را پیشنهاد و با ارزیابی چندباره چهره نهایی انتخاب می شود.

وی با بیان این که طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی اختیارات خود را در بعد اقتصاد به استانداران خواهیم داد، گفت: نهضت بزرگ خانه سازی را برای ایرانیان راه اندازی می‌کنیم.

وی با اشاره به این که کسی ۳۰ میلیون تومان بیاورد بانک‌ها را مجاب می‌کنیم ۹۰ درصد هزینه خانه را پرداخت کنند، توضیح داد: سود بانکی را هم دولت می‌پردازد زیرا اگر مسکن راه بندازیم ۳۰۰ صنعت پشت آن راه اندازی می‌شود و مانند لوکوموتیو قطار اقتصاد فعال می‌شود.

رضایی با بیان اینکه گروه‌های سیاسی به جای نمایشنامه و شعبده بازی به فکر مردم باشند، گفت: من هم مانند سایر دوستانم که زیر شیمیایی و بمباران رفتند خودمان را سپر مردم می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم نان قرضی، زباله گردی و کولبری بر قامت بلند مردم ایران بنشیند.

وی با تاکید بر اینکه حقوق خانه داری زنان برای من مهم است، گفت: اگر زحمات زن در خانه حقوق نگیرد هزینه مردی که بیرون رفته را زن می‌پردازد.

کد خبر: ۹۳٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha