۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
پایان ساخت و تعمیر ۶۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی
معاون رئیس جمهور خبرداد؛

پایان ساخت و تعمیر ۶۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

تبریز- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در روستای زلزله‌زده جهیردان سراب، پایان ساخت و تعمیر ۶۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی را اعلام کرد.

به گزارش بازار، محمدباقر نوبخت امروز در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده جهیردان شهرستان سراب و بازدید از واحدهای مسکونی احداث و تعمیر شده، اظهار کرد: با توجه به زلزله سهمگینی که دو سال پیش در سراب و روستاهای آن پیش آمد، همه امکانات نظام در جهت کاهش آلام مردم زلزله‌زده بسیج شد.

وی افزود: برای احداث واحدهای تخریبی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی دولت ماموریت یافت و مسوولان استانی به ویژه استاندار محترم با جدیت پیگیر مسئله بودند.

نوبخت اذعان داشت: امروز می‌توانیم پایان دوران ساخت ۶۵۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده را که از این تعداد  ۳ هزار واحد مسکونی  و ۳۵۰۰ واحد نیز تعمیری است، اعلام کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: با این افتتاح ۱۱۶ هزارمین واحد مسکونی نوسازی شده روستایی از محل اعتباراتی طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در کشور افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در یکی از واحدهای ساخته شده حضور یافتیم تا با ساکنان روستا همدردی و از مشارکت آنها در مراحل ساخت و تعمیر واحدها قدردانی کنیم.

کد خبر: ۹۳٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha