۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
شرکت فولاد مبارکه اصفهان جایزه جهانی MIKE سال ۲۰۱۹  را به دست آورد

شرکت فولاد مبارکه اصفهان جایزه جهانی MIKE سال ۲۰۱۹ را به دست آورد

اصفهان - شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از چهار مرحلۀ ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی به عنوان یکی از برترین سازمان‌های دانشی نوآور در سال ۲۰۱۹ موفق به کسب جایزه جهانی MIKE شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ضمن اعلام این خبر، کسب این موفقیت ارزشمند را به کارکنان و تمامی اعضا و خانواده های گروه فولاد مبارکه و ذینفعان، شرکای تجاری کسب و کار این بنگاه اقتصادی بزرگ و همچنین مردم شریف ایران تبریک گفت و اظهار داشت: کسب این موفقیت ارزشمند از سوی دفتر دفتر بنیاد جهانی MIKE به شرکت فولاد مبارکه ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی جهانی MIKE یا Most Innovative Knowledge Enterprise در ۸ محور یکپارچه با پوشش سطوح مختلف سازمان و در سه حوزۀ ساختار، منابع انسانی و ارتباطات و با تمرکز بر ارزش‌آفرینی سازمان مبتنی بر سه مؤلفۀ دانش، نوآوری و سرمایه فکری و در چهار مرحلۀ ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی انجام گرفته است.

شرکت فولاد مبارکه هم تراز با بِرندهای معروف جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته است

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر این که با کسب این موفقیت شرکت فولاد مبارکه هم تراز با بسیاری از دیگر شرکت ها و بِرندهای معروف جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته است، تصریح کرد: از دیگر برندگان جایزه جهانی MIKE در سال ۲۰۱۹ می‌توان به Cinopec از کشور چین (بزرگ‌ترین شرکت پالایش نفت، گاز و پتروشیمی جهان)، Ernst & Young از کشور انگلستان (یکی از ۴ شرکت بزرگ خدمات حرفه‌ای مالی و حسابداری جهان)، Tata chemicals از کشور هند (عضو گروه TATA و از بزرگ‌ترین شرکت‌های شیمیایی جهان) و Cognizant از کشور آمریکا (یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات دنیا) اشاره نمود.

در همین خصوص معاون تکنولوژی فولاد مبارکه نیز ضمن تبریک این موفقیت به خانواده بزرگ فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این شرکت به عنوان یک الگوی موفق بنگاه‌داری در کشور همواره تلاش نموده با خلق ارزش برای کلیه ذی‌نفعان در مسیر توسعه پایدار گام بردارد.

 مهدی نقوی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین دارایی‌های فولاد مبارکه پس از گذر از دوران ساخت و رسیدن به ظرفیت اسمی در دوران بهره‌برداری، دانش سازمان می‌باشد که به عنوان یک سرمایه ارزشمند در خدمت توسعه‌های شرکت بوده است. ضمن این که موفقیت در راه‌اندازی فولاد سبا، فولاد هرمزگان، فولاد سنگان، ایجاد شبکه‌های دانش در گروه فولاد مبارکه از طریق شرکت مهندسی و ... از دیگر نمونه‌های بارز موفقیت سازمان در به کارگیری و خلق ارزش از سرمایه دانشی خود می باشد.

موفقیت در ۴ دوره به عنوان برندگان سازمان دانشی برتر ایران

به گفته معاون تکنولوژی فولاد مبارکه این شرکت از سال ۱۳۹۰ در فرآیند ارزیابی سازمان‌های دانش محور شرکت نموده و پس از موفقیت در ۴ دوره به عنوان برندگان سازمان دانشی برتر ایران و ۲ دوره برندگان سازمان دانشی برتر آسیا موفق به حضور در جمع برندگان سطح جهانی جایزه MIKE شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مقرر بود مراسم اهدای جایزه جهانی MIKE در شهر بنگلور هند در تاریخ ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۸برگزار گردد که به دلیل شیوع بیماری کرونا به زمان دیگری موکول شد.

کد خبر: ۹٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha