۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر استان اردبیل
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر استان اردبیل

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله جدیدی از ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شش شهر استان اردبیل نیز آغاز شد.

محبوب حیدری در گفت‌و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از ۱۹ خردادماه به مدت شش روز تا ۲۵ خردادماه همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام متقاضیان جدید طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل نیز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در شش شهر استان شامل پارس‌آباد، اصلاندوز، گرمی، نمین، هشتجین و رضی متقاضیان مسکن می‌توانند در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده و مدارک خود را بارگذاری کنند.

شرایط ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن هیچ تفاوتی با دوره های قبلی ندارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شرایط ثبت‌نام هیچ تفاوتی با دوره قبلی نداشته و به تناسب شرایط اعلام شده، متقاضیان واقعی با آورده کافی می‌توانند در این طرح ثبت‌نام و از طرح اقدام ملی مسکن بهره‌مند شوند.

حیدری افزود: افراد سرپرست خانوار که تاکنون زمین، مسکن و تسهیلات ساخت را از دولت نگرفتند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند تا با داشتن فرم (جیم) سبز از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: برای زنان سرپرست خانوار نیز فرصتی فراهم آمده تا بتوانند از مزایای طرح اقدام ملی مسکن برای سکونت شایسته و بهتر استفاده کنند.

حیدری اضافه کرد: متقاضیان باید توانایی تأمین مبالغ اولیه در هر مرحله را داشته باشند و در کنار آن از هر گونه معوقه تسهیلات بانکی و چک برگشتی مبرا باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر در اکثر شهرهای استان عملیات احداث طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و با سرعت و قوت شاهد احداث این واحدها در مناطق مختلف استان هستیم.

تأمین زمین برای همه واحدهای در حال احداث انجام شده است
حیدری ادامه داد: تأمین زمین برای همه واحدهای در حال احداث انجام شده تا متقاضیان با کمترین هزینه بتوانند صاحب مسکن شوند.

وی اظهار کرد: در صورت همراهی متقاضیان و پرداخت آورده مراحل اول و دوم پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن با پیشرفت مناسب اجرایی شده و حتی بخشی از آنها تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: در برخی از پروژه‌ها شاهد پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت طرح اقدام ملی مسکن هستیم و انتظار می‌رود با پرداخت تسهیلات بانکی این روند تقویت شود.

حیدری تسهیلات ارائه شده را برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پیش از این، این رقم ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که اخیرا با پیگیری‌های انجام شده سقف تسهیلات به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

کد خبر: ۹۳٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha