۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
سوءمدیریت‌ها بسیار بیشتر از تحریم‌هاست
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

سوءمدیریت‌ها بسیار بیشتر از تحریم‌هاست

مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: سهم عمده‌ای از مشکلات ناشی از نداشتن برنامه منظم، سوءمدیریت و بخش جزئی هم متأثر از تحریم‌هاست.

به گزارش بازار، محسن مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره سهم تحریم‌ها و سوءمدیریت‌ها در مشکلات کنونی کشور گفت: برخی این را درصد می‌دهند و من می‌گویم سهم عمده‌ای از مشکلات ناشی از نداشتن برنامه منظم، سوءعملکرد و سوءمدیریت است. بخش جزئی هم متأثر از تحریم هاست.

وی افزود: اگر سوءمدیریت نداشتیم و نمی‌داشتیم، آن مدیریت خوب می‌تواند جبران آن بخشی که تحریم است به نحوی تأمین کند، یعنی وقتی مدیر خوبی باشید و در داخل قوی باشید و خودتان را با قوت تأمین کنید حتی می‌توانید خود را بر طرف مقابل تحمیل کنید و اراده شما بر او تحمیل می‌شود. پس اگر مدیریت قوی باشد می‌توانید اثرات فشارها و تحریم‌ها را به حداقل برسانید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر در عمل مداخلات غیرقانونی در کار نباشد، مشکلات غیرقانونی ایجاد نشود، علی‌القاعده این اختیارات کافی است و بستگی دارد به اینکه این شخص چقدر بتواند از امکانات و اختیارات استفاده کند و آن به شناخت عملی و اجرایی کار برمی‌گردد.

مهرعلیزاده با اشاره به خودتحریمی‌ها بیان کرد: در کشور ۱۲ هزار قانون داریم، قانون مقررات و صادرات، قانون موبایل و ... وجود دارد. ۱۲ هزار قانون داریم در حالی که از مشروطه ۱۰۰ و اندی سال گذشته است و ما از مشروطه به بعد صاحب قانون اساسی شده‌ایم، در حالی که کشور فرانسه بیش از ۳۰۰ سال است قانون اساسی دارد، اما تعداد قوانینی که در فرانسه وجود دارد یک‌سوم تعداد قوانین ماست، یعنی ما یک سوم زمان داریم که قانون نوشتیم و سه برابر آنها قانون داریم یعنی ۹ برابر ضعیف‌تر عمل کردیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این میزان قوانین متضاد، متناقض و متعارف باعث می‌شود در سیستم پخش شود و سیستم خودش را از بین می‌برد و استهلاک بین قوانین و بین مردم و قوانین، رابطه‌های اجتماعی، اقتصادی، تولیدی و بانکی، صادرات و واردات و ... است. این نوعی خودتحریمی است.

کد خبر: ۹۳٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha