۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
محوریت ۴۵۱ شهرستان برای پیشرفت کشور
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد

محوریت ۴۵۱ شهرستان برای پیشرفت کشور

زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت اقدام و اصلاح در برنامه‌های استانی ۴۵۱ شهرستان را برای پیشرفت کشور محور قرار داده که هزار و ۸۰۰ مسئله اختصاصی این شهرستان‌ها تاکنون تعیین شده است.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی پس از ضبط برنامه تبلیغاتی ویژه استان‌ها در جمع خبرنگاران افزود: دادن اختیارات مالی، تصمیم گیری و اختیارات اداری و ایجاد شرایطی که با بازآمایش جدید ظرفیت‌ها محقق می‌شود، هر شهرستان با ظرفیت‌های بومی خود می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان شاهد تحولی چشمگیر باشد.

وی گفت: در همین ارتباط دیروز سایت دولت یار را افتتاح کردیم که حاصل دو سال تلاش در فهم نظام مسایل کشور و استان هاست که با ترکیب بندی جدید و با محوریت نخبگان هر شهرستان این سایت رونمایی شد و ما برای ۴۵۱ شهرستان بالغ بر هزار و ۸۰۰ مسئله اصلی تعیین کرده ایم که بنا داریم سه مشکل اصلی هر شهرستان را در سال اول دولت اقدام و اصلاح بررسی و مشکلات را برطرف کنیم.

زاکانی افزود: این سامانه به نشانی «دولت یار نقطه زاکانی نقطه آی آر» آماده بازدید است و اگر صد نفر در هر شهرستان مشکلی را تایید کند جزو مسایل شهرستان به این سامانه اضافه می‌شود و بنا داریم مسابقه خدمتی در این باره میان مسئولان راه بیندازیم.

کد خبر: ۹۳٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha