۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
 ۳۰ تا ۳۵ درصد جامعه به بیمه تکمیلی دسترسی ندارند
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

۳۰ تا ۳۵ درصد جامعه به بیمه تکمیلی دسترسی ندارند

مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۳۰ تا ۳۵ درصد جامعه به هیچ عنوان به بیمه تکمیلی دسترسی ندارند.

به گزارش بازار، محسن مهرعلیزاده در ادامه برنامه تبلیغاتی خود امروز در جمع تولید کنندگان، تجار و فعالان اقتصادی در خصوص حمایت از برندهای ملی حاضر شد.

وی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران افزود: یک عمل جراحی بسیار ساده شاید به اندازه ۱۰ تا ۲۰ برابر درآمد سالانه یک فرد هزینه دارد.

مهرعلیزاده با اشاره به اصول قانون اساسی مبنی بر رایگان بودن مسئله بهداشت مردم که جزو وظایف دولت است گفت: سازمانی را تحت عنوان سازمان بیمه همگانی تکمیلی رایگان پیش بینی کرده ام.

وی افزود: این سازمان مکلف است با قراردادهایی که با شرکت‌های بیمه منعقد می‌کند شرکت‌های بیمه را در جهت تامین هزینه‌های بیمه‌های تکمیلی به شکل رایگان برای مردم سوق دهد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هزینه‌های این شرکت‌های بیمه‌ای را نیز تامین خواهم کرد، گفت: این اقدام می‌تواند نگرانی‌های مردم از نظر تامین هزینه‌های بیمه تکمیلی را برطرف کند.

مهرعلیزاده کفاف ندادن هزینه‌های درمانی مردم از سوی بیمه‌های درمانی را مشکل کنونی نظام سلامت کشور بیان کرد و افزود: اکنون بیمه‌های درمانی به انحاء مختلف برای همه موجود است، اما حجم بیمه‌ها و تعهد بیمه گرها طوری است که کفاف هزینه‌های درمان را نمی‌کند.

وی اضافه کرد: متاسفانه هزینه‌های درمان بسیار بالا رفته و بیمه‌ها به صورت محدود هزینه‌ها را تامین می‌کنند و در حد دارو و درمان معمولی هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

مهرعلیزاده مشکل عمده را در بیمه‌های تکمیلی دانست و گفت: مشکل فعلی بیمه‌های تکمیلی آن است که گروهی و نه فردی بیمه می‌کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بر دسترسی همگانی به بیمه‌های تکمیلی تاکید کرد.

کد خبر: ۹۳٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha