۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
تمدید شرایط واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم تا پایان اردیبهشت ۹۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد؛

تمدید شرایط واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم تا پایان اردیبهشت ۹۹

قم - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، از تمدید شرایط واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا پایان اردیبهشت ۹۹ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، اسرافیل شعاعی گفت: باتوجه به حجم بالای مراجعه متقاضیان برای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با نظر مساعد هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شرایط واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی تا پایان اردیبهشت سال بعد تمدید شد.

وی ضمن تأکید بر رعایت موارد ایمنی و بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا، گفت: نظر به شرایط پیش آمده در خصوص اپیدمی این ویروس باید برای تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع و حفظ ایمنی و بهداشت ایشان تسهیل در امور فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: تمدید شرایط واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز از جمله تصمیماتی است که در راستای ضرورت رسیدگی به حجم بالای تقاضای واگذاری زمین در انتهای سال جاری وجود دارد اتخاذ گردیده است.

وی در ادامه گفت: در جهت رونق تولید و حمایت از واحدهایی تولیدی و صنایع کوچک در شرایط شیوع ویروس کرونا در استان و کشور اقساط اسفندماه سال جاری تا اردیبهشت ماه سال ۹۹ واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی بدون هیچ گونه تعدیلی به انتهای اقساط آنها منتقل می‌شود.

شعاعی در ادامه بر نقش مؤثر همه دستگاه‌های توسعه‌ای و خدمات رسان استان و کشور از کسب وکارها و صنایع کوچک تأکید کرد و گفت: می‌بایست با حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی تلاش کرد تا مشکلات جامعه در خصوص بیکاری و تأمین کالا به حداقل ممکن برسد.

وی همچنین افزود: تولیدکنندگان نیز در وضعیت شیوع ویروس کرونا با تمام توان در جهت تأمین مایحتاج و کالا در کنار مردم عزیزمان ایستاده و شبانه روزی در امر تولید و فعالیت هستند.

کد خبر: ۹٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha