۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
باید جراحی‌های بزرگی برای پیشرفت ایران انجام دهیم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

باید جراحی‌های بزرگی برای پیشرفت ایران انجام دهیم

رضایی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما دولت اقدام و تحول است، اما باید جراحی‌های بزرگی برای آرامش و پیشرفت و شادمانی ملت ایران انجام دهیم که برنامه این اقدامات هم کاملاً آماده است.

به گزارش بازار، محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار رسانه ملی مبنی بر تاثیر برگزاری مناظره انتخاباتی بر آراء مردمی افزود: این مناظره از مناظره قبلی بهتر بود، مقداری فضا آرام‌تر و طبیعی‌تر بود و ما بهتر توانستیم حرف‌های اصلی خود را بزنیم همانطور که عرض کردم دولت ما دولت اقدام و تحول است، اما باید جراحی‌های بزرگی برای آرامش و پیشرفت و شادمانی ملت ایران انجام دهیم که برنامه این اقدامات هم کاملاً آماده است.

وی گفت: از آنجا که میان من و نظام و سایر مسئولان اعتماد خوبی وجود دارد، می‌توانم دست به تغییرات و تحولات اساسی بزنم و برخلاف دولت‌های قبلی که شعار می‌دادند و نتوانستند، اما من برای خودم مانعی در راه رسیدن به این تحولات نمی‌بینم.

رضایی گفت: امیدوارم که مردم به من اعتماد کنند، اما این را بدانند که آنچه برای من مهم است این است که به صحنه بیایند و رای بدهند و ان شاءالله ثابت کنند که ایران همیشه زنده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من به خودم نمره عالی می‌دهم به نظر من این مناظره بسیار خوب بود و من توانستم حرف‌های اصلی خود را بزنم به این خاطر من به خودم نمره عالی می‌دهم، اما مسئله مهم مناظره سوم است ان شاءالله در آن مناظره خواهیم دید که این دو مناظره کامل‌تر خواهد شد.

رضایی گفت: برنامه دولت ما برای آفریقا هم در خصوص مسائل سرمایه گذاری‌های مشترک معدنی خواهد بود و هم در زمین‌های کشاورزی فراسرزمینی خواهد بود از آنجا که ما می‌خواهیم ایران را کانون و هاب غذای ۵۰۰ میلیونی کنیم نیاز به زمین و آب بیشتری داریم.

وی افزود: این امکان در آفریقا وجود دارد در حال حاضر هم ما بعد از آمریکا و اروپا بیشتر ایرانیان را در آفریقا داریم و ۵۰۰ هزار نفر ایرانی در آفریقا زندگی می‌کنند.

کد خبر: ۹۲٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha